Bir Neden Bul Üstekini Banla

Sponsorlu Bağlantılar

night990

Üye
imzanı beğenmedim

BAN
 


mucab77

mucab77

Üye
izmiri avrupaya dahil ettiğin için ban

not :izmir asyadadır
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
sende cok ince düşünüosun yönetici olmadan bende seni banlım
 
darkred

darkred

Üye
çılgın olduğun için
 
kikaksk

kikaksk

Üye
neden banlıyon adamı bendende sana sınırsız ban...girme bidaha
 
barabelli

barabelli

Üye
sınırız banladıgın ıcın snı maxılere banlasınlar
 
darkred

darkred

Üye
<div class='quotetop'>(kikaksk &#064; Jan 25 2006, 12&#58;25 AM) [post=262407]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
neden banlıyon adamı bendende sana sınırsız ban...girme bidaha
[/b][/quote]
banlasak kabahat banlamasak kabahat bende seni banlıyom hade bakkam


barabelli arada sende kayna bari sanada ban
 
POWER

POWER

Üye
arabanın lambasının durmaması nedeniyle ban(çok saçma oldu yaw)
 
gunaydins

gunaydins

Üye
imzanı çok beğendiğim için süresiz bann
 
мιѕтαα

мιѕтαα

Üye
telefonun modeli **** oldugu icin suresiz ban ban ban
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
fenerli oldugu icin hayli hayli ban
 

RockFord Fosgate

Üye
you are a gangsta man&#33;&#33;&#33;bızdensın yanı banlıcak sebeb bulamadım bızdensın:))benı banlayanı allah 1000 kere banlasın&#33;&#33;&#33;
 
amedian

amedian

Üye
nickinde reklam vaar. 1000 kere banlansamda bann
 
barabelli

barabelli

Üye
393 uncu mesajla ustundekını banladıgın ıcın bende senı coolboy un bana vardıgı ustekını banla yetkısıyle senı banlıyorum bannnnnnn
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
arkadaşlar birbirinizi banladıgınız için hepinize ban ozaman maxicepte kim se kalmazwwwooooowwwwwwwwwwww
 
barabelli

barabelli

Üye
oyunun kuralı bır ustundekını banla sen hepımızı banladıgın ıcın bannnnnnn
 
gknky

gknky

Üye
nedenini o bilio bannnnnnnnnnnnnnn
 

night990

Üye
bu kadar çok sessis harf kullandın Bann....
 
barabelli

barabelli

Üye
avatarın super oldugu ıcn
 

isok

Üye
bu konuya 399 uncu mesajı yazdığın için
 


Üst Alt