Bir Neden Bul Üstekini Banla

Sponsorlu Bağlantılar

barabelli

barabelli

Üye
bende kıyamıyorum bı alttakıne devredıyorum bızı bannn lasın
 


slayer

Üye
Ben kıyarım (!)
sadece üstteki... banlanmak istediğinden BAN



...
 

ESAT568

Üye
burda mesaj yazdığınız için bende dahil herkese bannn!!
 
msw

msw

Üye
sana da ban ESAT568 hala 2.mesajda olduğun için
 

emere

Üye
msw sana iki tane telefonun olduğun için bannnnnnnnnn
 
hidayet

hidayet

Üye
fb li olduğun için bannn
 
POWER

POWER

Üye
fb liyi kaçgün banladığını yazmadığın için ban.
 
coOLBoy

coOLBoy

Üye
    Konu Sahibi
adamın gözü olmadığı için bann
 
POWER

POWER

Üye
beni banladığın için ban*ban=ban2
 
__Midas__

__Midas__

Üye
cevabı yazar yazmaz offline olduğun için ban
 
spook

spook

Üye
imza atmayı bilmediğin için sanada benden okuda gel
 

S1FR3K1R1C1

Üye
Sende İmzanı İyi Yapamamışsın Fontları İyi ayarla o yüzden Bannnn
 
barabelli

barabelli

Üye
kuru kafalar her zaman deısıor onun ıcın bannnnnnnnnnnnnnnn
 

S1FR3K1R1C1

Üye
Güzel Avatar Yapamadığın için Ban
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
evliyayla eşkiya arasında kalmış o yüzden ban ne alakaysa
 

isok

Üye
ngage inin yanına 1GB yazıp olmayanlara hav attığı için
 
spook

spook

Üye
imzanı begenmedim sebebidir
 
__Midas__

__Midas__

Üye
kardeş sen benim hemşerimsin o yüzden bann...
 

RockFord Fosgate

Üye
hemserı oldıgınız ıcın bannnnn
 

KaKa

Üye
canim ali nazik cekti o yuzden bannn!! nahahhahahah
 


Üst Alt