Bir kaç soru lütfen cevaplarınızı esirgemeyin...!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

far_point

Üye
    Konu Sahibi
Bir kaç soru lütfen cevaplarınızı esirgemeyin...!!!
Arkadaşlar öncelikle şunu söleyeyim.Android uygulamalarında daha yeniyim.Ve bir çok şey Öğrenmek istiyorum :).önce telefonumu belirteyim xperiya x10 mini.
sorularım Şöyle;

1-müzik çalarda equlayzer bulamadım yok mu varsa nerede
2-telefondan nete girdiğimde ve uygulama indirdiğimde bu uygulamalar nereye iniyor hafıza kartına mı telefon hafızasına mı
3-tarayıcı geçmişini nasıl silebilirim
4-yuotube için bi uygulama var mı
5-youtube dan yaptığım incelemelere göre telefona android 2.3 yüklenebiliyormuş ama nasıl ve ne şekilde oluyor bir bilgim yok bilen varsa cevaplandırabilir mi
6-kamera tuşuna bastıgımda çalışacak olan ve ses tuşlarıyla zoom yapabileceğim bir kamera programı var mı ( çok şey mi istiyorum acaba :) )
şimdilik sorularım bu kadar cevaplarınız için teşekkürler elleriniz dert görmesin :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt