far_point
Üye
Bir kaç soru lütfen cevaplarınızı esirgemeyin...!!!
Arkadaşlar öncelikle şunu söleyeyim.Android uygulamalarında daha yeniyim.Ve bir çok şey Öğrenmek istiyorum
.önce telefonumu belirteyim xperiya x10 mini.
sorularım Şöyle;
1-müzik çalarda equlayzer bulamadım yok mu varsa nerede
2-telefondan nete girdiğimde ve uygulama indirdiğimde bu uygulamalar nereye iniyor hafıza kartına mı telefon hafızasına mı
3-tarayıcı geçmişini nasıl silebilirim
4-yuotube için bi uygulama var mı
5-youtube dan yaptığım incelemelere göre telefona android 2.3 yüklenebiliyormuş ama nasıl ve ne şekilde oluyor bir bilgim yok bilen varsa cevaplandırabilir mi
6-kamera tuşuna bastıgımda çalışacak olan ve ses tuşlarıyla zoom yapabileceğim bir kamera programı var mı ( çok şey mi istiyorum acaba
)
şimdilik sorularım bu kadar cevaplarınız için teşekkürler elleriniz dert görmesin
.önce telefonumu belirteyim xperiya x10 mini.sorularım Şöyle;
1-müzik çalarda equlayzer bulamadım yok mu varsa nerede
2-telefondan nete girdiğimde ve uygulama indirdiğimde bu uygulamalar nereye iniyor hafıza kartına mı telefon hafızasına mı
3-tarayıcı geçmişini nasıl silebilirim
4-yuotube için bi uygulama var mı
5-youtube dan yaptığım incelemelere göre telefona android 2.3 yüklenebiliyormuş ama nasıl ve ne şekilde oluyor bir bilgim yok bilen varsa cevaplandırabilir mi
6-kamera tuşuna bastıgımda çalışacak olan ve ses tuşlarıyla zoom yapabileceğim bir kamera programı var mı ( çok şey mi istiyorum acaba
)şimdilik sorularım bu kadar cevaplarınız için teşekkürler elleriniz dert görmesin

