forcerecon
Üye
Bir Haftadır Avea'ya Geçemedim
Merhaba Arkadaşlar;
Bir Avea bayisinden Avea'ya geçmek için başvurdum.Bilgilerimi 2 kez göndermelerine rağmen ikiside durdurulmuş.Bana Avea'dan gelen mesajda "Evraklarınız ulaşmadığı için Avea'ya geçişiniz durdurulmuştur" şeklindeydi.Bunu bayiye gösterdiğimde gönderdiklerini söylediler ve bugün tekrar göndereceklermiş.Sizce ne yapmalıyım ? Beklemeli miyim ? Yoksa başka bir Avea bayisinden mi geçmeliyim ?
Bir Avea bayisinden Avea'ya geçmek için başvurdum.Bilgilerimi 2 kez göndermelerine rağmen ikiside durdurulmuş.Bana Avea'dan gelen mesajda "Evraklarınız ulaşmadığı için Avea'ya geçişiniz durdurulmuştur" şeklindeydi.Bunu bayiye gösterdiğimde gönderdiklerini söylediler ve bugün tekrar göndereceklermiş.Sizce ne yapmalıyım ? Beklemeli miyim ? Yoksa başka bir Avea bayisinden mi geçmeliyim ?
