x-scarface
Üye
Ne gülüyon la
Ne gülüyon la

dam dam
Bu smiley
-bam bam
-bam bam bam bam
mı diyor bana mı öyle geliyor![]()
Dikkatli bak
dam dam
dam dam dam dam
Bu smiley
-bam bam
-bam bam bam bam
mı diyor bana mı öyle geliyor![]()

Yam yam yam yam yam...
Bu smiley
-bam bam
-bam bam bam bam
mı diyor bana mı öyle geliyor![]()
02.01.2013
Sevgülü Tacettin
Dün seni unutmuşum. Çok özür dilerim. Fakat ağaçtan atlama yarışı yapıyorduk o yüzden yani. Bugün Aras isimli biri beni ziyaret etti. Söylediğine göre maxitelefoncebi diye bir kanal varmıp. Orada tuğgeneralmişiz. Ben kim tuğgeneral kim... Bana kuğugeneral rütbesi verseler gidip köramiral olurum. Ama sağır olmadığıma göre bu mümkün değil. Sonra Aras ile sohbet ettik. Briç oynadık, Ezel'i izledik. Sonra hadi git yeter artık çok özlerim seni bırakma beni dedim. Küfür etti gitti. O yüzden çok üzgünüm. Sen de bana küfür etme Recai olur mu? Hdi ben kaçtım. Daha tuvalete gidip pisuvar ile dama oynayacağım. Hoşçakal.

Deliye el kaldıranın kırk yıl kölesi olurum.
aras paşa ile buluştun demek![]()
Deliye el kaldıranın kırk yıl kölesi olurum.
gel o zaman 
gel o zaman
![]()
Kahvaltıdan sonra...


Ankara'da seni eczanede kıstırıp önce ayağına gülmek sonra da herkeswe yaptığım gibi yalamak istiyorum. Sen de onlardan farklı değilsin bi kerem hıhahahahahıahaıahaıahaıahıshdıoashdoashfo.asipgfkldmfisdkvmlkıdbvojsdvjhcvbnsdokvjdfbpovş msdonvodsmvomsdovmodsmvosdnodnvosdnviosdjviodssdiİlk mesajdaki fantazine .. oğuzhan
