Bir Bakarsanız Memnun Olurum.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
Bir Bakarsanız Memnun Olurum.
Arkadaşlar arkadaş telefon alıcakmış ama sadece xperia serisinden alıcam diyor.Arkadaş xperia neo v , ray, ve yeni çıkan mini pro arasında kalmış.Bana sordu bende cevap veremedim.Çarşamba günü diyeceğim dedim. Yardımcı olurmusunuz arkadaşa ne öneriyim? Kamerası, dokunmatiği, ekranı iyi olan hangisidir diye sorduda siz ne dersiniz bu telefonlardan hanmgisi=
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
neo v
 

bolamanle

Üye
Neo
 
Uzmandede

Uzmandede

Üye
Bencede neo arkadaşların dediği gibi :oke:
 
cewikkuwwet01

cewikkuwwet01

Üye
neo ama mt15i serisiydi sanırım onu tavsiye ederim çünkü neo v de 5mp kamera var dediğimde 8.1mp kamera var çok ta bir fiyat farkı yok sanırım
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Neo V
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Ray ve Neo V'den birisini almalı. Aralarındaki farklar:

Ray ekran: 3.3 inch, Neo V ekran: 3.7 inch
Ray dahili hafıza: 1 GB, Neo V dahili hafıza: 330 MB
Ray kamera: 8MP, Neo V kamera: 5 MP
İkisi de ICS güncellemesi alacak.

geriye kalan bütün özellikleri (İşlemcileri vs) aynı.

Bence ray daha güzel duruyor. Ama ekran boyutu önemliyse Neo V :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: ByYlmzZz
ByYlmzZz

ByYlmzZz

Üye
aynı düşünüyorum zaten çokta düşünülecek bir yanı yok.. :) ya neo V ya da ray..ona da tasarım olarak kişisel zevkine göre alsın..
Ray ve Neo V'den birisini almalı. Aralarındaki farklar:

Ray ekran: 3.3 inch, Neo V ekran: 3.7 inch
Ray dahili hafıza: 1 GB, Neo V dahili hafıza: 330 MB
Ray kamera: 8MP, Neo V kamera: 5 MP
İkisi de ICS güncellemesi alacak.

geriye kalan bütün özellikleri (İşlemcileri vs) aynı.

Bence ray daha güzel duruyor. Ama ekran boyutu önemliyse Neo V :oke:
 
61semih

61semih

Üye
hem dahılı hafıza hem kamera hem tasarım anlamında ray daha ıyı fakat artık 4 ınc bıle kucuk gelmeye başlamışken o ekran baya bır ufak gelır
kullanım kolaylıgında ekran boyutu cok onemlı bence,tabı kımısı kucuk ekranlı tercıh edebılır :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt