Rıza Soylu
Üye
Bir Bakarsanız Memnun Olurum.
Arkadaşlar arkadaş telefon alıcakmış ama sadece xperia serisinden alıcam diyor.Arkadaş xperia neo v , ray, ve yeni çıkan mini pro arasında kalmış.Bana sordu bende cevap veremedim.Çarşamba günü diyeceğim dedim. Yardımcı olurmusunuz arkadaşa ne öneriyim? Kamerası, dokunmatiği, ekranı iyi olan hangisidir diye sorduda siz ne dersiniz bu telefonlardan hanmgisi=

ya neo V ya da ray..ona da tasarım olarak kişisel zevkine göre alsın..
