Bir aşk hikayesi (N8)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

efe_24

Üye
    Konu Sahibi
Bir aşk hikayesi (N8)
Ben onu Eylül Ekim ayların da N97 mini yi abime kaptırdıkdan sonra yeni telefon arayışlarına girince gördüm dedimki bu telefondan kesinlikle almalıyım. Ondan sonra yılbaşı gecesine kadar o bekleyiş sanki bir ömür gibi geldi... En sonunda almıştım N8'imi herkes heryerde bu telefonu konuşuyordu gerek görünüşü gerek donanımı gerekse işletim sistemiyle.... ne İphoneler ne Samsunglar yanından bile geçemiyor internette video izleme konusunda sınıfta kim olsa video izlemek isteyen gelip benden N8'imi
istiyor tabi ben içten içe küfür ederek veriyorum taki o güne kadar... bir tanesi N8'imi yere düşürene kadar ondan sonra bir Allah'ın kulu alamadı N8'imi benden... aşığım resmen N8'ime ve burda N8 böyle şöyle diye sallayanları, kullanmadan yorum yapanları dar ağacına çıkartıp asasım geliyor...... gidin android forumunda sallayın arkadaş s^3 bölümünde ne işiniz var eee tabi orası bura kadar gelen giren olmuyor sizde haklısınız ne diyelim ....
 

Uruloki

Üye
bak bir şey diyeyim mi birazdan başkaları gelicek forum kirliliği filan diyecek sonra mod gelicek konuyu silicek yapmayalım böyle şeyler başka konu vardı zaten bölümde ve düşürdükçe alışırsın bak mesela ben
 

PriZm

Üye
Bir aşk hikayesi

şaka bir ana Fandroidlerin amacı symbianı laflarla batırmak.yerin dibine sokmak.

Symbian Belle nin gelmesini merakla bekliyorum bakalım Fandroidler o zamanda bu kadar geveze olabileceklermi?
 
aşk adama bole şeyler yaptırır adam ne güzel duygularını açmış
 
Bir aşk hikayesi

şaka bir ana Fandroidlerin amacı symbianı laflarla batırmak.yerin dibine sokmak.

Symbian Belle nin gelmesini merakla bekliyorum bakalım Fandroidler o zamanda bu kadar geveze olabileceklermi?


kanka tabi belle geldiğinde kusursuz gelmeli yoksa tepemize çok pis gelirler
 
Tepkiler: ~N.A.W.Y~ ve nonamex
Ben n8 le düzenli bir ilişki içerisindeym Yeri gelir severim yeri gelir döverim Ama konu kilit olacak gibi
 

mcnpl4

Üye
bende konu accam gelin bir ask hikayesi(gamze)
 
Tepkiler: DenizhaNq ve gokturk_prensi
büyük bir ihtimalde olucak heralde
 

PriZm

Üye
Olsun kilit olana kadar Symbian^3 aşkımızı bağıracaz!
 
"ne İphoneler ne Samsunglar yanından bile geçemiyor internette video izleme konusunda"

!??!?
 
Tepkiler: ~N.A.W.Y~ ve nonamex
Ben belle geldiği gün aşkımızı yenilemeyi düşünüyorum
 

mcnpl4

Üye
nikah tazelersiniz artik
 
Tepkiler: ~N.A.W.Y~

mcnpl4

Üye
ben kuma alcam walla.. Bosanmam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...