Öneri Bir Arkadaş İçin Araştımra Telefon önerisi

Sponsorlu Bağlantılar

0MG90

0MG90

Üye
Yorum atarsam ceza alıp ban yerim artık. Ne haliniz varsa görün, değmezsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS. ve DarkredBlue61


muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
turgutilbars

turgutilbars

Üye
1-Sağlamlık
2-Şık Sağlam
3-Oyunda Veya Başka Bir Şeyde Kasma olmasın


Fiyatı Mühüm Değilmiş Arkadaşlar

Adam Şuanda Düşündüğü telefon

HTC one m8 veya sony xperia z2

Yorumlar Alabilrim
Hocam z1 kullandım kamerası 20.7 MP gibi durmuyor hiç. Z2 de farklı değildir bence aynı kamera. Ben arkadaşıma m8 aldırdım. Şimdi dua ediyor :D ama sony de htc den sonra düzgün bir arayüze sahip kaliteli bir firma.
 
0MG90

0MG90

Üye
küfür demiyor la saygıda kusur diyor. :D
Yanlış okumuşum tamam karanlık yerde iPad ekranı göz alıyor

Çektiğin resmi neden zoom yapasın, her çektiğin kamerada zoom yapsan bi süre sonra görüntü bozulacak zaten. Ultrapixel in amacı o değil az vakit ayır Google a yaz bakayım.
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
Yanlış okumuşum tamam karanlık yerde iPad ekranı göz alıyor

Çektiğin resmi neden zoom yapasın, her çektiğin kamerada zoom yapsan bi süre sonra görüntü bozulacak zaten. Ultrapixel in amacı o değil az vakit ayır Google a yaz bakayım.
Biz ultra pixeli biliyoruz ama iste sen galoba anlamak istemiyosun fotografi cektiginde hersey guzel biraz zoom yapinca hersey berbat oluyor sorun burda iste
 


Üst Alt