Bimcell geliyor!!!

S.c.k.N

Üye

Yani gelecek operatörün hitap edeceği kesimler zaten dolmuş durumda. Maddi durumu iyi ticari kişiler Turkcell Ucuz dersen Avea o kesime hitap ediyor iki tarafıda dengeleyen Vodafone da var. Piyasa doymuş durumda. O yüzden operatör gelmesi çok zor.
 

tron45

Üye
Tarife Her yöne 6 sn. 1 kuruş (Periyot 6 sn.)
100 SMS paket 4 TL.
Internet
100 MB : 8 TL.
500 MB : 9 TL.
1 Gb : 14,50 TL.
Çağrı merkezi arama başına 0,40 TL. olarak ücretlendirilecektir.
Yükleme küpürleri: 5,10,20,30 TL.
Diğer operatörlerdeki gibi 3 ay yükleme yapılmazsa dış aramalara kapatılıyor, 9 ay sonra hat iptali.
3 ayda bir 5 TL yükleme yeterli.
Başlangıçta faturalı hat bulunmuyor.
Avea altyapısını kullanacak.
Çağrı merkezi no.su 444 4 551
Yeni hat açılışı vergisi 39 TL. (Tamamı vergi olduğundan iptal durumunda iadesi sözkonusu olmayacaktır!)
İlk yüklemede 1 TL. ile hat gelecek.
Avea dan geçişlerde, avea hattındaki kontör aynen geçerli olacaktır.
TL yükleme mağazalardan, kr.kartı ile çağrı merkezinden ve bimcell.com.tr online işlem merkezinden yapılabilecektir.
Konuşmalarda, örneğin 23 saniyelik bir çağrı 24 sn. olarak hesaplanacak olup, (24/6)=4 kuruş olarak ücretlendirilecektir.
Satışına 05.03.2012 (Bim çalışanları) ve 09.03.2012 (Diğer) tarihinde başlanacaktır.
Numaralar 551 ile başlamaktadır.
 
Güzel bi tarife özellikle kısa konuşana ve az mesaj gönderene bire bir
bilgiler için arkadaşım
 

S.c.k.N

Üye
Güzel bi tarife özellikle kısa konuşana ve az mesaj gönderene bire bir
bilgiler için arkadaşım

Sanırım iş yine benim dediğime geldi Bu yeni bir operatör olmayacak fenercell gsmobile kartalcell'in bir çeşidi şeklinde sadece ön kodu farklı olacak. bence çokta bir etki yaratmayacak.
 
Sanırım iş yine benim dediğime geldi Bu yeni bir operatör olmayacak fenercell gsmobile kartalcell'in bir çeşidi şeklinde sadece ön kodu farklı olacak. bence çokta bir etki yaratmayacak.

Etki mi? bence taraftar hatları kadar bile tutulmaz
 
Tepkiler: S.c.k.N

Metin MF

Üye

Güzelmiş
 
çok basit düşünüyorsun dostum işin içinde "BİM" varsa neler olur neler bekleyelim hep beraber görelim kesin satışlar 9 martta başlıyor

Arkadaşım sonuçta içinde kim olursa olsun bu yeni bir operatör değil ve Avea alt yapısını kullanılıyor. Eğer dediğin gibi olsa takım hatları şu an milyonlara ulaşmış olurdu. Bence sen çok hayalperest düşünüyorsun.
 

S.c.k.N

Üye
Eğer bilgiler doğruysa diğer tarifelerden tek farklı 551 ile başlayan ön kodu olacak. Çok birşey olmayacaktır. En azından rekabet adına kıpırtı dahi olmayacak
 

durmates

Üye
BimCell Nihayet. İşte Detaylar
Her yöne 6 sn. 1 kuruş (Periyot 6 sn.)
100 SMS paket 4 TL.
Internet
100 MB : 8 TL.
... 500 MB : 9 TL.
1 Gb : 14,50 TL.
Çağrı merkezi arama başına 0,40 TL. olarak ücretlendirilecektir.
Yükleme küpürleri: 5,10,20,30 TL.
Diğer operatörlerdeki gibi 3 ay yükleme yapılmazsa dış aramalara kapatılıyor, 9 ay sonra hat iptali.
3 ayda bir 5 TL yükleme yeterli.
Başlangıçta faturalı hat bulunmuyor.
Avea altyapısını kullanacak.
Çağrı merkezi no.su 444 4 551
Yeni hat açılışı vergisi 49 TL. (Tamamı vergi olduğundan iptal durumunda iadesi sözkonusu olmayacaktır!)
İlk yüklemede 1 TL. ile hat gelecek.
Avea dan geçişlerde, avea hattındaki kontör aynen geçerli olacaktır.
TL yükleme mağazalardan, kr.kartı ile çağrı merkezinden ve bimcell.com.tr online işlem merkezinden yapılabilecektir.
Konuşmalarda, örneğin 23 saniyelik bir çağrı 24 sn. olarak hesaplanacak olup, (24/6)=4 kuruş olarak ücretlendirilecektir.
Satışına 05.03.2012 (Bim çalışanları) ve 09.03.2012 (Diğer) tarihinde başlanacaktır.
Numaralar 551 ile başlamaktadır.
Abone olacaklara şimdiden Hayırlı olsun.
 

dc_De

Üye
Konuyla ilgili gelişmeleri facebook sayfasından takip edebilirsiniz

 

EroL

Emekli Yönetici

Kaynakların son derece sağlammış. Helal olsun. Yeni GSM operatörümüz BİMcell
 
hattımızı taşıyabiliyormuyuz ?