S.c.k.N
Üye
Ben de hiç sanmam. Çünkü bu işe girecek kişi büyük bir risk almalı bence. Hem çekim gücü çok iyi olacak hem de en ucuzu olacak ki abone kazanabilsin. Bu da imkansız gibi görünüyor çünkü Turkcell artık kim gelirse gelsin kendini sağlama almış bi kere.
Güzel bi tarife özellikle kısa konuşana ve az mesaj gönderene bire bir
bilgiler içinarkadaşım
Sanırım iş yine benim dediğime geldiBu yeni bir operatör olmayacak fenercell gsmobile kartalcell'in bir çeşidi şeklinde sadece ön kodu farklı olacak. bence çokta bir etki yaratmayacak.
çok basit düşünüyorsun dostum işin içinde "BİM" varsa neler olur neler bekleyelim hep beraber görelim kesin satışlar 9 martta başlıyor
Etki mi? bence taraftar hatları kadar bile tutulmaz
Tarife Her yöne 6 sn. 1 kuruş (Periyot 6 sn.)
100 SMS paket 4 TL.
Internet
100 MB : 8 TL.
500 MB : 9 TL.
1 Gb : 14,50 TL.
Çağrı merkezi arama başına 0,40 TL. olarak ücretlendirilecektir.
Yükleme küpürleri: 5,10,20,30 TL.
Diğer operatörlerdeki gibi 3 ay yükleme yapılmazsa dış aramalara kapatılıyor, 9 ay sonra hat iptali.
3 ayda bir 5 TL yükleme yeterli.
Başlangıçta faturalı hat bulunmuyor.
Avea altyapısını kullanacak.
Çağrı merkezi no.su 444 4 551
Yeni hat açılışı vergisi 39 TL. (Tamamı vergi olduğundan iptal durumunda iadesi sözkonusu olmayacaktır!)
İlk yüklemede 1 TL. ile hat gelecek.
Avea dan geçişlerde, avea hattındaki kontör aynen geçerli olacaktır.
TL yükleme mağazalardan, kr.kartı ile çağrı merkezinden ve bimcell.com.tr online işlem merkezinden yapılabilecektir.
Konuşmalarda, örneğin 23 saniyelik bir çağrı 24 sn. olarak hesaplanacak olup, (24/6)=4 kuruş olarak ücretlendirilecektir.
Satışına 05.03.2012 (Bim çalışanları) ve 09.03.2012 (Diğer) tarihinde başlanacaktır.
Numaralar 551 ile başlamaktadır.
çok basit düşünüyorsun dostum işin içinde "BİM" varsa neler olur neler bekleyelim hep beraber görelim kesin satışlar 9 martta başlıyor
martta çıkıcak
kısa vadede tek tarife
(kontörlü) olacak.
ücretlendirme 6 sn de 1 kuruş.
Tek olay bu. Ne kadar
konuşursan o kadar ödersin.
Başka hiçbir şart yok.
sms 30 krş, 100 sms i 4 tl ye
alabileceksin.
yeni hat açılışlarında
numaralar 0551 ile başlayacak.
mağazalardan kontör
yüklenebilecek.
konuyla ilgili reklam
olmayacak, sadece
mağazalarda afişlerden
duyurulacak, gerek olursa tv
reklamları yapılacak. edindgm son bilgiler böyle
hattımızı taşıyabiliyormuyuz ?
Kaynakların son derece sağlammış. Helal olsun. Yeni GSM operatörümüz BİMcell
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?