Jelly_Bean
Üye
Bilgisayarımı yükseltmek istiyorum
Önccelikle merhaba,eskiden kalma bir bilgisayarım var malesef 2006 sonrası oyunların çoğunu donma sorunu yaşarak oynuyorum. Şuan yeni bir bilgisayar toplayacak gücüm de yok (malum öğrenciyiz).Bu bilgisayarı nasıl yükseltirsem maksimum düzeyde performans alırım ve önerebileceğiniz parçalar varsa linkiyle beraber yollarsanız sevinirim.
İşlemci : Pentium 4 3.2 GHz
Anakart : Asus P4SD-LA
Ekran Kartı : Ati Radeon 9200 LE (utandım gerçekten)
Ram : 512 MB PC3200 DDR SDRAM
Bu bilgisayara yeni birkaç parça ekleyerek performansını arttırabilirmiyim? ve eklenebilecek parçalar piyasada satılıyor mu?
Cevaplarsanız sevinirim
Not : 2010'a kadar olan oyunlardan lowda 35-40 fps almam bile yeterli.
İşlemci : Pentium 4 3.2 GHz
Anakart : Asus P4SD-LA
Ekran Kartı : Ati Radeon 9200 LE (utandım gerçekten)
Ram : 512 MB PC3200 DDR SDRAM
Bu bilgisayara yeni birkaç parça ekleyerek performansını arttırabilirmiyim? ve eklenebilecek parçalar piyasada satılıyor mu?
Cevaplarsanız sevinirim
Not : 2010'a kadar olan oyunlardan lowda 35-40 fps almam bile yeterli.

