arkadaşlar bu pc nasıl bi size danışayım dedim?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kalpsizreis

kalpsizreis

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bu pc nasıl bi size danışayım dedim?
Bilgisayar:

  • Bilgisayar Türü------------ACPI Tek işlemcili
  • Bilgisayarİşletim Sistemi------------Microsoft Windows XP ProfessionalOS
  • Servis Paketi-----------Service Pack 2
  • Internet Explorer----------8.0.6001.18702
  • DirectX--------------------4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
  • Tarih / Saat---------------2012-08-05 / 18:37
Anakart:

  • CPU Türü-------------------AMD Athlon 64, 2000 MHz (10 x 200) 3000+
  • Anakart Adı----------------Asus K8N-E (5 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio, Gigabit LAN)
  • Anakart Çipseti------------nVIDIA nForce3 250Gb, AMD Hammer
  • Sistem Belleği-------------512 MB (PC3200 DDR SDRAM)DIMM1:
  • Kingston K----------512 MB PC3200 DDR SDRAM (3.0-3-3-8 @ 200 MHz) (2.5-3-3-7 @ 166 MHz) (2.0-2-2-6 @ 133 MHz)
  • BIOS Türü------------------AMI (02/16/06)
  • İletişim (COM ve LPT)------İletişim Bağlantı Noktası (COM1)Görüntü Birimi:
  • Görüntü Bağdaştırıcısı-----RADEON 9200 SERIES - Secondary (128 MB)
  • Görüntü Bağdaştırıcısı-----RADEON 9200 SERIES (128 MB)
  • 3D-Hızlandırıcı------------ATI Radeon 9200 SE (RV280)
  • Monitör--------------------IBM 6307 E74 [17" CRT] (66-Y3017)
Çokluortam:

  • Ses Bağdaştırıcı-----------Realtek ALC850 @ nVIDIA nForce3 250 (CK8S) - Audio Codec InterfaceDepolama :
  • IDE denetleyici------------Standart Çift Kanallı PCI IDE Denetleyici
  • IDE denetleyici------------Standart Çift Kanallı PCI IDE Denetleyici
  • Floppy Sürücüsü------------Disket sürücüsü
  • Disk Sürücüsü--------------SAMSUNG HD120IJ (120 GB, 7200 RPM, SATA-II)SMART
  • Sabit Disk Durumu----OK
Bölümler:

  • C: (NTFS)------------------29996 MB (13849 MB boş)
  • D: (NTFS)------------------84466 MB (82173 MB boş)Toplam Boyut---------------111.8 GB (93.8 GB boş)
Giriş:

  • Klavye---------------------HID Klavye Aygıtı
  • Fare-----------------------Microsoft PS/2 Bağlantı Noktası Faresi
not:yardımlarınız için şimdiden teşekkürler pc hakkında bilgi almak istiyorum sacede?
 


L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
bu pc çok çok eski...
sorunsuz çalıştıgına şükretmek gerekir.
 
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
ÇöP :ehe
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
tam hurda:d:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt