Bilgisayarımı İngilizce'ye Çevirmek İstiyorum

Sponsorlu Bağlantılar

sezaruyanik

sezaruyanik

Üye
    Konu Sahibi
Bilgisayarımı İngilizce'ye Çevirmek İstiyorum
Biraz araştırdım fakat net bir bilgiye ulaşamadım.Aranızda tecrübeli birileri varsa yarımcı olurlasa sevinirim.
İyi forumlar...
 


ErayDemir16

ErayDemir16

Üye
*Başlat tan denetim masasını aç.
*Saat,Dil ve Bölge seçeneğine tıkla
*Bölge ve Dil tıkla.
*Biçim kısmından dili değiştirebilirsin.
 
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
sebep ?
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
bunun donanım teknik yardımla alakasını açıklayabilir misin acaba ??
konu ilgili yere taşınmıştır. :maxicep:
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
sezaruyanik

sezaruyanik

Üye
    Konu Sahibi
Ben dil ogrencisiyim,bilgisayarimi bu yuzden Ingilizce kullanmak istiyorum.Bu ara isletim sistemim Windows 7 Starter

- - - Eklendi - - -

*Başlat tan denetim masasını aç.
*Saat,Dil ve Bölge seçeneğine tıkla
*Bölge ve Dil tıkla.
*Biçim kısmından dili değiştirebilirsin.

Dili Ingilizce olarak cevirdim orda ama olmadi?
 
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
windows 7 starter da diller arası geciş yapılmıyor. Ultimate surum yuklemen lazm.
 
ErayDemir16

ErayDemir16

Üye
Ben dil ogrencisiyim,bilgisayarimi bu yuzden Ingilizce kullanmak istiyorum.Bu ara isletim sistemim Windows 7 Starter

- - - Eklendi - - -



Dili Ingilizce olarak cevirdim orda ama olmadi?

BİR DE ŞÖYLE DENE:

*Bölge ve Dil i açtıktan sonra
*Ya Yönetimsel kısmında ya da Klavye ve Diller kısmında ''Sitem Yerel Ayarlarını Değiştir'' diye bir seçenek var belki ordan olabilir.
 
sezaruyanik

sezaruyanik

Üye
    Konu Sahibi
BİR DE ŞÖYLE DENE:

*Bölge ve Dil i açtıktan sonra
*Ya Yönetimsel kısmında ya da Klavye ve Diller kısmında ''Sitem Yerel Ayarlarını Değiştir'' diye bir seçenek var belki ordan olabilir.

Deniyicem
 
sezaruyanik

sezaruyanik

Üye
    Konu Sahibi
Unuttum,bu aralar cok yogunum :(
 


Üst Alt