ogedayokan
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ben Evo kullanıyorum. Normal SSD'ler belli bir süre sonra hafızası dolduğu için bi nebze yavaşlama yapar. Ancak Neutron GTX ve 840 biraz daha profesyonel oluyor. Monitör için 144H 2K monitör işini görür bence. Bu arada @Siycey o işlemciye en kötü Corsair H serisi bir soğutucu alınmalı. H110 gayet iyi olur o sisteme.Eyvallah arkadaslar.Furkan kardesim evo ile pronun arasinda ne gibi farklarvar.aynen secimimi 80+ gold dan yana kullanacam. Ram i herkez 8gb yeterli hatta cok bile diyor cl9 olsun 8 olsun daha sonradan ihtiyac duyulursa bi 8daha eklenebilir.soyledigin kasayi biraz arastiracam. Ismimi gelince aynan ismim oktay ogeday i nick olarak kullaniyorum rahmetli dedem okan diye cagirdigi icinde sonuna okan ekledim.
Siycey kardes cebi bos olmaz demissin de pesin degil be kardesim taksitle yurtdisinda yasiyotum turkiye de olsa hayatta toplayamazdim zaten boyle bir sistem hayal olurdu
Cook saol kardesim önerilerin icin tesekkurler!! Dikkate alacamdan emin olabilirsin.SSD'de önemli olan hangi kontrolcüyü kullandığı ve hangi yongayı kullandığıdır. Samsung , evo modellerde TLC yongayı kullanırken Prolarda MLC yongayı kullanıyor. Bir diğer önemli ayrıntı ise IOPS değeridir. Yeni bir kontrolcü kullanması kullanıcı için daha iyidir. Bu bağlamda sana Corsair Neutron GTX veya Samsung 840 Pro tavsiye edebilirim. Intel'e gelince başarısız değiller ancak pek fazla çeşit SSD'leri yok ve bir Corsair ve Samsung değiller. Milisaniye mevzusuna gelince profesyonel değilseniz eğer inanın 5 ms ile 1 ms arasındaki farkı anlayamazsınız.
Rica ederim kardeşim. Her zaman sorabilirsin , elimden geldiğince yardımcı olurum.Cook saol kardesim önerilerin icin tesekkurler!! Dikkate alacamdan emin olabilirsin.
Ekran çözünürlüğünü 1080p almak mantıklı değil , çünkü o ekran kartı 1080p için çok uçuk bir kart. Ancak 144Hz alacaksan iş değişir. TN panele gelince bazı markalar Tn panel kullanıyor. Philip'in ve AOC'un bazı modellerinde var. Benim kullandığım monitör de Tn panel. Tn paneller genelde canlı , gerçek ve parlak renkler verir. Çözünürlük olayına gelecek olursak ; monitörün 1080P ise istediğin çözünürlükte oyun oyna , en fazla monitörün varolan çözünürlüğünü alabilirsin malesef.O halde son bir soru arastirdim ama icinden cikamadim.yukardaki sistem de islemci anakart ekran karti ssd hdd ram sogutucu tamam.tek sorun monitor ki bu bir cogumuz gibi benimde dikkat ettigim bir bilesen. 4k dan vaz gectim. Tn,144hz ,1ms panellere bakiyorum icinden cikamadigim sey cözunurluk. Simdi 1080p fulldh bir monitor aldim diyelim.herhangi bir oyun actim girdim grafik ayarlarina cozunurlugu ayarladim 1080 in uzerine ne olur ben o oyunu 1080 in uzerinde oynayamiyacakmiyim yada oynarsam ne olur.furkan kardesim seninde dedigin gibi 1ms 5ms farkina varmayip 2k olsun 5ms olsun desem yani kisaca "çözünürlük" olayini cozemedim anlayacagim bir dilden yardimci olabilirmisin
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?