fb li
Üye
-
Konu Sahibi
-
evet öyle diğer mühendisliklerde bu alanın içine dahil oldu ve bu mühendislikte bir çok alanın içine dahil olduBen de yazacaktım Ege Bilgisayar ama artık biraz daha diğer mühendislikler bu alanın içine dahil oldukları için yazmadım.
Yazılım olarak diyorum mesela eskiden daha yalnızken çıkardıkları Mühendisliklerle tümünü birbirinin içine soktularevet öyle diğer mühendisliklerde bu alanın içine dahil oldu ve bu mühendislikte bir çok alanın içine dahil olduhayırlısı olsun
evet haklısınızYazılım olarak diyorum mesela eskiden daha yalnızken çıkardıkları Mühendisliklerle tümünü birbirinin içine soktular
Teşekkürlerevet haklısınızaz önce bi konuda gördüm sizde Ege makine mühendisliğini kazanmışsınız galiba sizinkide hayırlı olsun
sadece İngilizcede değil yanına yeni diller ekleyebilmekde önemli, teknolojiyle yakından ilgilenecen ,yaptığın işten zevk alacanarkadas Bilgi muh okuyacaksan ingilizce kesin olsun atama yok diyenler biraz kendino gelistirdiginde en az 4000 bin den basliyor maasi birde sakaryada iyidir kardes
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?