Bilgisayar fanını pile bağlama

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FastBreaker

FastBreaker

Üye
    Konu Sahibi
Bilgisayar fanını pile bağlama
arkadaşlar elime bi bilgisayar fanı geçti,malum güç girişi ana karta gircek şekilde. Bunu pile bağlayıp vantilatör yapmak istiyorum. 3 kablo var sarı,yeşil ve siyah. Bunlardan hangisi gereksiz hangisi + kutup hangisi - kutup ? şimdiden teşekkürler
 


spy ghost

spy ghost

Üye
:) fazla oynama istersen 2 gün sonra bi konuda anakartım yandı içerikli bi mesaj üzer herkesi :)
 
lolaman

lolaman

Üye
Bilgisayar fanından vantilatör olurmu anakartı yakarsan 400 tl gider en az bi vantilatör al 40 tl ye :D
 
coolasker54

coolasker54

Üye
Arkadaşım bunu bilgisayardanmı güç alıp çalıştırmak istiyorsun yoksa pilden mi(kalem pil gibi ) ?
 
FastBreaker

FastBreaker

Üye
    Konu Sahibi
yok arkadaşlar bu anakart eski yani sorun yok :D bilmiyorum eski bi telefonun bataryası iş görür

----------Eklendi @ 23:55:53 ---------- Yazıldı @ 23:55:32 ----------

yani anakartı kullanmıyorum
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
3 kablolu fanlarda siyah olan - kutuptur diyer 2 si + ama dönüş hızını artıracak şekilde 2 + kutup vardır pille çalışırmı bilemem...

yanlış bilgi olduysa kusura bakmayın bu kasa elektiriginden pek anlamam ama hatırladıgım kadarıyla siyah renk GND yani - kutup :D

----------Eklendi @ 01:17:06 ---------- Yazıldı @ 01:15:21 ----------

yada GND topraklama oluyordu sanırsam
sarı ve yeşil +- hangisi + hangisi - hiç bir fikrim yok :S :S :S
 
spy ghost

spy ghost

Üye
Yüzbaşım orada yanlış bir bilgi varsa adama 400 tl ' ye patlayacak :ehe
 
lolaman

lolaman

Üye
anakart eskiymiş öyle yazmış baksana :d:
 
FastBreaker

FastBreaker

Üye
    Konu Sahibi
anakartı komple kullanmıyorum atçam çöpe bozuk. Fanını aldım. Oldu mu :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt