bi telefnona

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
bi telefnona
2500 tl vermek yerine yani aslıdan ben şöyle düşünüyorum tek bi telefon kullanmak çok sıkıcı farklı bir işletim sistemi ile de ugraşmak lazım . Mesala N9 aldım Meego tamam android tamam peki en sevdigim sistem symbian ne olacak benim canım symbianda çekiyor. Bi müddet sonra belki 2. el bi symbian alrım( heee para çok ya dagatacak yer arıyom )
 

FlaxLy

Üye
2500 tl veririm. Olursa iphone olur. Gerisi yalan
 
    Konu Sahibi
iphone da alsam ne bileyim ben çok çabuk sıkılıyom telefonlardan
 

Metin MF

Üye
ben de 603'ü satıp 6600 alıcam
 

ogzhnoTr

Üye
İphone 4s alırım. Yada ipod alırım yanınada blackbery ohh miss. biriyle mesajlaş biriyle oyun oyna internette gez.
 

ibrother

Üye
çin mali bi tablet ve çin mali bi tv li telefon al moda yi sen başlat
 

FlaxLy

Üye
Valla iphone 5'i bekliyorum çıkınca alacağım inş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...