Bi muzik vardi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bi muzik vardi
Ritmini hatirlamiyorum ama sozleri cok guzeldi.sozlerinide hatirlamiyorum.bulabilir misiniz o sarkiyi bana
 

Jitou

Üye
Samanlıkta iğne aramak daha kolay
 
Ritmini hatirlamiyorum ama sozleri cok guzeldi.sozlerinide hatirlamiyorum.bulabilir misiniz o sarkiyi bana


ben de bi şarkı dinlemiştim adını falan bilmiyorum da ritmini hatırlıyorum.dıdılıdı dı dı gibi bi şeydi.konuyu açan arkadaş bulabilir misin bana bunu?
 
Arkadas Dalga Geciyor Olmali Bizimle ..

Dagilalimm ..
 

ismail

Üye
evdekiler uyuyo yapmayın şöyle şeyler yaw
 
    Konu Sahibi
ben de bi şarkı dinlemiştim adını falan bilmiyorum da ritmini hatırlıyorum.dıdılıdı dı dı gibi bi şeydi.konuyu açan arkadaş bulabilir misin bana bunu?

Bunu yapmak çok mu zordu ?

 

Oğuzhan

Üye
telefona soundhound yükle bul dostum ben sözlerini falan hiç bilmiyodum melodisiyle buldum
 

Corrupt

Üye
Mesaj kasing detected.
Konu gereksizlere taşınmalı
 
    Konu Sahibi
Mesaj kasing detected.
Konu gereksizlere taşınmalı

Mesaj kasacak olsam girerim android bölümüne her konuya teşekkürler yazarım.Hatta link verilmeyen konulara bile teşekkürler yazarım.Sonra yükselirim.Hiç mi mantıklı düşünmüyorsunuz.2009 üyesi post kasarak 100 mesaj mı yazmış ? Sen 4 ay önce üye olmuşun 2 kat fazla mesajın var.Ayrıca kilit istiyorsanız şikayet butonu var.Kaos yaratmak için konunun sonuna yazmayın
 

minoo

Üye
Bu nasıl bir konu, nasıl bir içerik yahu?
1.si kimse kimseye ahkam kesemez. Yasak olan bir şey varsa ortada, şikayet edersin, biz de gereğini yaparız. Kimse 'senden üstünüm'cülük oynamasın lütfen.
2.si konu sahibi arkadaşım diğer arkadaşlara forum kurallarının linkini verip o şekilde ahkam kesmiş. Birinin yanlışını düzeltmek için önce kendin doğru yapmalısın. Bu konunun yeri konu dışı mıydı? Gereksizlere bunu açtın da kim sana "ne biçim konu bu?" dedi?

Hakaret içeren mesajlar/tartışma yaratabilecek mesajlar/konu ile alakasız mesajlar/silinen mesajdan yapılan alıntılar silinmiştir!
 
iyi bir temizlik olmuş yanlışım olduysa özür dilerim.
 
Tepkiler: minoo
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...