''Burada sorsam daha iyi sanki bilmeden, şaka yapayım diye düşünürken ya da başka bi sebeple herhangi birinizi kırdım mı dostlar.''
Diyeceğine gelip sorsaydın o kırılan benim usta.
Şaka la şaka. :.sarıl:

Git 5 dk utan gel la![]()

Gel kardeş hayır ağlamadım gözüme bişey kaçtı da![]()

