beyler c601 ekran ile ilgli bi sorum var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ucantcme

ucantcme

Üye
    Konu Sahibi
beyler c601 ekran ile ilgli bi sorum var
arkadaşımda Samsung Galaxy Gio S5660 var bende c601 vr ve arkadasım kendi telefonunun ekran ve dokunmatiğinin daha iyi olduğunu savunuyor haklı mı?
 


Lenneth

Üye
Goruntu olarak C6-01 daha iyi ama dokunmatik olarak 2 side kapasitif aynidir.
 
ucantcme

ucantcme

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşmın iddsna gore onun teli daha hassasmış oysaki bna daha zor geldi
 
SilentOne

SilentOne

Üye
ama c6-01 daha hassas 3 mm flen boşluk kalsın yinede dokunmatiği işliyor bizzat ölçüp denedim aslında dokunmatik değil dokunmamamtik :D
 
V/RS

V/RS

Üye
valla benmkide öle resmen arada boşluk olduğu halde bile işliyo manyak bir dokunmatiği var telefonun senin arkadaşın biraz kendi malını beğenmiş sanırsam ;)
 
ucantcme

ucantcme

Üye
    Konu Sahibi
ed sanırsam oyle onlarda gorilla glass yok galiba plastk gbi ve solgun renkleri flan tek artısı android
 
SilentOne

SilentOne

Üye
aynen :P
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Galaxy Gio'nun ekranı TFT değil miydi ya ?
 
qsaw

qsaw

Üye
Dokunmatik sistemi olarak aynı yani ikiside kapasif

Senin ekranın Camı ise Gorilla Glass yani en iyi cam

Görüntü kalitesi olarak seninki renklerin canlılığı bakımından en iyisi(Superamoled Hariç) ve ClearBlack sayesinde güneş ışığında bile iyi görüntü verebiliyor.

Olur böyle çok fazla telefonunu beğenenler benimde arkadaş var telden anladığı yok c7 almış geçen gün benim tel senden iyi diyor bende diyorumki daha NFC yi açdığın yok ve tek iyi yanı o diyorum anlamıyor diyorki o zaman neden benimkinde c7 seninkinde c6 yazıyor diyor benim ki bi üst modeli diyor.:D daha annayı kuramamış

Sonuç olarak senin telle onun telinin dokunmatiği aynı fakat seninki görüntü olarak geçer
 
bob_marley_232

bob_marley_232

Üye
Edit: Yanlış konuya yazmışım :)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
:D :D :kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt