Dokunmatik sistemi olarak aynı yani ikiside kapasif
Senin ekranın Camı ise Gorilla Glass yani en iyi cam
Görüntü kalitesi olarak seninki renklerin canlılığı bakımından en iyisi(Superamoled Hariç) ve ClearBlack sayesinde güneş ışığında bile iyi görüntü verebiliyor.
Olur böyle çok fazla telefonunu beğenenler benimde arkadaş var telden anladığı yok c7 almış geçen gün benim tel senden iyi diyor bende diyorumki daha NFC yi açdığın yok ve tek iyi yanı o diyorum anlamıyor diyorki o zaman neden benimkinde c7 seninkinde c6 yazıyor diyor benim ki bi üst modeli diyor.

daha annayı kuramamış
Sonuç olarak senin telle onun telinin dokunmatiği aynı fakat seninki görüntü olarak geçer