Beyler Bana bi Yardım Etseniz..

Sponsorlu Bağlantılar

ORUC_REİS

Üye
    Konu Sahibi
Beyler Bana bi Yardım Etseniz..
Beyler yurt dışından kayıtsız HTC sensation XE geçti elime.. ama bu teli ben fabrika ayarlarına çevirdim şimdi de türkçe dili yok..

1. olarak bu teli türkçe nasıl yaparız ama türkiyedeki gibi orjinal türkçe olacak..
2. olarak bu telin imei numarasını benim haşat 6230i ile nasıl değiştiririz.. :)
3. olarak şimdiden saygı değer üyelerimize teşekkür ediyorum.. :D nede olsa o kadar yardım edeceksiniz.. :)


şimdiden çok sağolun..

telefon android 4.0.3, sense 3.6 ya sahiptir..

- - - Eklendi - - -

beyler 8 kişi bakmış bi yardımcı olsanız.. :) Burdan abilerime sesleniyorum.. :D
 


Üst Alt