Salihyet
Üye
Beyazıt Öztürk "pişti" Programından Ayrılacak Ama Niçün?
Beyazıt Öztürk Show TV’de yayınlanan “Pişti” programından 4 hafta sonra ayrılacağını açıkladı!..
Beyaz yaptığı açıklamada, “programda girdiği polemiklerin kendisine göre olmadığını, başka kanalda farklı formatta yeni bir program yapacağını” söyledi!..
Yorum;bence en doğru kararı vermiş yalan yanlış tartışmalara girdiler metin uca olmadı beyaz girdi yani olmadı tutmadı beyaz bu işlerin adamı değil zaten oraya gelen seyirci beyazıt için gidiyodu iyide oldu kendi programına odaklansın.
Beyaz yaptığı açıklamada, “programda girdiği polemiklerin kendisine göre olmadığını, başka kanalda farklı formatta yeni bir program yapacağını” söyledi!..
Yorum;bence en doğru kararı vermiş yalan yanlış tartışmalara girdiler metin uca olmadı beyaz girdi yani olmadı tutmadı beyaz bu işlerin adamı değil zaten oraya gelen seyirci beyazıt için gidiyodu iyide oldu kendi programına odaklansın.
