van_hoijdonk
Emekli Yönetici
yazık oldu ama mühim değil. cepten yedik bu hafta.
haftaya TR kupası maçı var moraller yerine gelir nasıl olsa![]()
Bilip bilmedeyende Fenerbahçeyi eziyorsunuz sanacak son maçlarda.
Son 5*6 seneye bak. Kadıköyde sonuç? Samiyende sonuç? E hadi genele bakalım onda da bir şey yok. Nasıl bu yorumu yazabiliyorsun merak ediyorum.
Ve halen liderlik koltuğunda
Bunlarada yenildiklerini..Ki öylede olacak..yazın şimdiden..bu takım 3-5 hafta sonra dağılacak görün.








