Beterin beteri var!.. Galatasaray 0 - 1 Kasımpaşa

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
yazık oldu ama mühim değil. cepten yedik bu hafta.
haftaya TR kupası maçı var moraller yerine gelir nasıl olsa :pro:


Bilip bilmedeyende Fenerbahçeyi eziyorsunuz sanacak son maçlarda.


Son 5*6 seneye bak. Kadıköyde sonuç? Samiyende sonuç? E hadi genele bakalım onda da bir şey yok. Nasıl bu yorumu yazabiliyorsun merak ediyorum.
 


NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Lider takım ligin en kötü takıma yeniLdi:) Ve halen liderlik koltuğunda:) bu demek oluyor ki bu takım daha çok yenilecek:) Once fenerbace ve sonrada besiktaş:) düşünün artık:D Bunlarada yenildiklerini..Ki öylede olacak..yazın şimdiden..bu takım 3-5 hafta sonra dağılacak görün.

Ligin ilk yarısındada bu takım 2 yarının başında dağılır diyordun. ;)

6 maçının 5 ini kazanmış bi takım ne derece dağılmıştır orası malum ;)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Merak etme dağılır dağılır..Çünkü takım şeş kaza düşe kalka gidiyor gidiş hat vahim.Daima şansla gidilmez.
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Senin o şeş kaza düşe kalka gidiyor dediğin takım 2 yarıda 5 maçta kaç gol atmış haberin varmı ?

Gerçekçi ol biraz. :locked:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
İyi peki bakalım sen bu sekilde avunmaya devam et..sana en güzel cvbı cok kısa zaman sonra verecegım..Ve gaLatasaray sana cevap verecektir:) umarım bu hafta sız fenerbahceye yenılırsınız ondan sonrasını görün:D
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
İyi peki bakalım sen bu sekilde avunmaya devam et..sana en güzel cvbı cok kısa zaman sonra verecegım..Ve gaLatasaray sana cevap verecektir:) umarım bu hafta sız fenerbahceye yenılırsınız ondan sonrasını görün:D


Maç oynanmadan konuşamıyorsun değilmi ? :ehe

Yendimmi konuşurum yenilirsem kaçarım bunu olay ?

Nese daha fazla cvp veremicem msn e döndü iice.İyi forumlar. :locked:
 
ukalgs

ukalgs

Üye
çok doğru dedin kardeş beterin de beteri var.
 
ykmk

ykmk

Üye
bosa tartısıyorsunuz..fenerbahce olmadan galatasaray galatasaray olmadan fenerbahce olmaz
 
matrixugur

matrixugur

Üye
bence futbolcular hepsi bahis oynadı :)) kasımpaşa üzerine
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
Bilip bilmedeyende Fenerbahçeyi eziyorsunuz sanacak son maçlarda.


Son 5*6 seneye bak. Kadıköyde sonuç? Samiyende sonuç? E hadi genele bakalım onda da bir şey yok. Nasıl bu yorumu yazabiliyorsun merak ediyorum.



Kupada fenere hiç şans vermemiştim taa en başından beri. diğer cevaplarıma bakabilirsin :oke:

ennihayetinde moraller yerine geldi :heyo::heyo::heyo:
2-1 :huhu:
 
Nazy

Nazy

Üye
Kupada fenere hiç şans vermemiştim taa en başından beri. diğer cevaplarıma bakabilirsin :oke:

ennihayetinde moraller yerine geldi :heyo::heyo::heyo:
2-1 :huhu:
tabi moraller yerine gelir:) 9 kişilik birtakımdan gol yiyip üzerine 1 gol daha atmak moral verici bir olay bencede:oke:
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
tabi moraller yerine gelir:) 9 kişilik birtakımdan gol yiyip üzerine 1 gol daha atmak moral verici bir olay bencede:oke:


bunlar sizin teselliniz tabi ama;
biz 10 kişilik takımdan yedik 9 kişilik değil. daha sonra 9 kişi kaldınız.
ayrıca her zaman yaptığınız gibi bahane bulmayıp da tebrik etseniz
tebrik etmeseniz de zıt mesajlar yazmasanız daha makbule geçer ali :oke:
ama yine de tşk ederim herkes gibi uç mesaj yazmamışsın :)
 
kurt bey

kurt bey

Üye
İyi peki bakalım sen bu sekilde avunmaya devam et..sana en güzel cvbı cok kısa zaman sonra verecegım..Ve gaLatasaray sana cevap verecektir:) umarım bu hafta sız fenerbahceye yenılırsınız ondan sonrasını görün:D
bişi göremiyoruz bahanelerden başkaa:ehe:ehe:ehe
 
JaNbErG

JaNbErG

Emekli Yönetici
Ben buna gülerim:) Dün bize gülenler acaba bugün neler diyecekler:) hadi biz yedek kadromuzla vasat oyuncularımızla sahaya cıktık..Sonuç normal:) Eeee Kasımpaşa dediğimiz takım türkcell süper liginin sonuna demir atmış en kötü takımdır..ve bunlara karşı as kadroyla çıkıyorsun ve maglup oluyorsun:) demekki boşa konuşmuyormuşuz:)

Ne diyoruz Biz daima önümüze bakıyoruz:) Teşekkürler galasataray iyiki varsın:D:D:D

size yedek oyuncularla cıkın dıyen olmadıkı de sen bu yorumu yapıyosun ali sonucta as da cıksan yedekte cıksan yenılcektınız neden kabullenemıyonuz ki onu anlamıs degılım zico bile as takımla cıksak yıne yenılırdık dıyor
 
Ozan

Ozan

Admin
Bence bu baslıgı da silmek zorunda kalacagim bir yorum yazmayın :polis:
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
İyi peki bakalım sen bu sekilde avunmaya devam et..sana en güzel cvbı cok kısa zaman sonra verecegım..Ve gaLatasaray sana cevap verecektir:) umarım bu hafta sız fenerbahceye yenılırsınız ondan sonrasını görün:D

Hevesin kursağında kaldı demi :ehe
 
kurt bey

kurt bey

Üye
Nazy

Nazy

Üye
Bence bu baslıgı da silmek zorunda kalacagim bir yorum yazmayın :polis:
Aslında Forumun kenrında bir konu açılsamı ne
Konu Başlığı
Lütfen Tartışmalarınıza GS Vs FB bölümünde Devam Edin
Konuya Herkez giremesin Şifreli olsun:ehe
Küfür falan herşey serbest olsun.
Ozaman forumun geri kalan tarafı Rahatlar biraz:ehe
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
Aslında Forumun kenrında bir konu açılsamı ne
Konu Başlığı
Lütfen Tartışmalarınıza GS Vs FB bölümünde Devam Edin
Konuya Herkez giremesin Şifreli olsun:ehe
Küfür falan herşey serbest olsun.
Ozaman forumun geri kalan tarafı Rahatlar biraz:ehe



:kop::kop::kop::kop: ilahi Ali :haha::haha:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
1
Görüntüleme
616
TARİHÇİ
DiaBLoS
Cevap
0
Görüntüleme
612
DiaBLoS
Kingmortall
Cevap
0
Görüntüleme
603
Kingmortall


Üst Alt