Artreverans
Üye
Beta Balığı Aldım Bi Bakar Mısınız?
Arkadaşlar merhaba beta balığı aldım 10 lt su akvaryumum var şuan poşetin içinde balık akvaryuma su koydum altında çakıl olduğundan su bembeyaz oldu poşetle birlikte balığı akvaryuma koydum kaç saat daha poşette bekletmem lazım. öenerileriniz var mı bana lütfen yardım edin.
