Beşiktaş 1-Trabzonspor-2

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
D-WADE/FLASH

D-WADE/FLASH

Üye
    Konu Sahibi
Beşiktaş 1-Trabzonspor-2
Spor Toto Süper Lig'de haftanın derbi mücadelesinde Trabzonspor deplasmanda Beşiktaş'ı 2-1 mağlup etti. Trabzonspor'un golleri Ceyhun ve Burak'tan gelirken, ev sahibi takımın golünü Bobo attı.



BEŞİKTAŞ-TRABZONSPOR MAÇINDAN NOTLAR
Beşiktaş Teknik Direktörü Bernd Schuster, Trabzonspor karşısında forvetteki tercihini Bobo’dan yana kullanıp Hugo Almeida’yı yedek soyundurdu.
Siyah-beyazlılarda savunmanın göbeğinde İbrahim Toraman-Sivok ikilisi görev yaparken ön liberoda ise Fernandes ile Necip oynadı.
Sakat olan Quaresma’nın yokluğunda orta alanın sağında Hilbert forma giyerken, Simao ise solda yer aldı.
Sakatlığı geçen Guti, Trabzonspor karşısında formasına kavuşurken savunmanın sağında Ekrem, solunda ise İsmail şans buldu.

DOĞUKAN KADRODA
Schuster, Gaziantep Büyükşehir Belediyespor ile oynanan Ziraat Türkiye Kupası maçında ikinci yarıda görev verdiği genç futbolcu Doğukan Pala’yı Trabzonspor karşılaşmasının 18 kişilik kadrosuna dahil etti.
Doğukan’ın yanı sıra Cenk Gönen, Mert Nobre, Fabian Ernst, Hugo Almeida, Erhan Güven ve Mehmet Aurelio yedek kulübesinde yer alan diğer isimler oldu.
Beşiktaş’ta Nihat Kahveci, Hakan Arıkan ve kart cezalısı Ferrari kadroda yer almadı.

SELÇUK İLK 11’DE
Trabzonspor’da ise geçen haftaki Kayserispor maçında hastalığı nedeniyle forma giyemeyen Selçuk ile yedek kulübesinde oturan Giray ve Piotr Brozek, Beşiktaş karşısında sahaya ilk 11’de çıktı.
Teknik direktör Şenol Güneş, geçen hafta 11’de oynattığı Mustafa Yumlu’yu yedek soyundururken, savunmanın göbeğinde Giray-Glowacki ikilisini oynattı.
Güneş, Beşiktaş karşısında hücum hattını Burak, Jaja ve Umut’tan oluşturdu. Kayserispor maçında ilk 11’de görev alan Ceyhun ve Alanzinho ise yedek soyundu.
Bordo-mavililerde yedek kulübesinde Tolga, Ceyhun, Barış, Mustafa, Alanzinho, Pawel Brozek ve Yattara yer aldı.

TRİBÜNLER DOLMADI
Trabzonsporlu taraftarlar maça büyük ilgi gösterip kendilerine ayrılan eski açık tribündeki bölümü doldururken, Beşiktaş tribünlerinde ise yer yer boşluklar göze çarptı.
Özellikle 75 liradan satılan eski açık tribünde boşluklar gözlenirken, diğer tribünler de tamamen dolmadı.

"HEPİMİZ BAYKUŞUZ"
Siyah-beyazlı taraftarlar sosyal içerikli pankartlarına bir yenisini de Trabzonspor maçında ekledi.
Kolombiya Ligi’nde bir futbolcunun maç oynanırken sahaya giren baykuşa tekme atmasına tepki gösteren taraftarlar, kapalı tribünde "Hepimiz Baykuşuz" yazılı pankart açtı.

ERBAKAN UNUTULMADI
Beşiktaş taraftarları ayrıca geçen hafta vefat eden eski başbakanlardan, Saadet Partisi Genel Başkanı Necmettin Erbakan’ı da unutmadı.
Kapalı tribünde, üstünde Erbakan’ın fotoğrafı bulunan "Mekanın Cennet Olsun Hocam" yazılı pankart açıldı.
Bu arada, karşılaşmayı (A) Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Guus Hiddink de izledi.

Milliyet.com
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful ve 61semih


Samsun55''

Samsun55''

Üye
trabzonsporu kutlarım beşiktaşada geçmiş olsun
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Başlık düzeltildi Haber için teşekkür
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Berkan burası bir forum Kurallar ile yönetilir konuyla alakalı ve rakip takım taraftarını germeyecek mesajlar Yazmak Çokmu zor
 
D-WADE/FLASH

D-WADE/FLASH

Üye
    Konu Sahibi
Ah Beşiktaş ah... Kendine hayrın yok bize bari olsaydı.. :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Gercekten güzel ve çekişmeli bir mac oldu. Keske Q7 de oynayabilseydi..
 
harock

harock

Üye
Şampiyon Trabzon :D Nerde Beşiktaşlılar Gelsinler Bakalım Kupada Ağızları Iyi Laf Yaptı
 
'Maxi Genç

'Maxi Genç

Üye
galibiyet için beşiktaş ve trabzonu kutlarım.
 
arslansem

arslansem

Üye
Açıkçası seyir zevki yüksek bir maç beklemiyordum ve beklediğim gibi de oldu.Trabzonspor hakeme rağmen altın değerinde 3 puan kazandı.Uzun zamandır bu kadar yanlı bi hakem görmedim ben.Serkan atılana kadar Serkan'ın yaptığı faul ayarında belki de 10-15 tane faul yapıldı ama sadece 2 sarı kart çıktı,ikisi de Serkan'a :) Burak Rüştü'yle karşı karşıya,Rüştü çelmeyi takıyor Burak yerde.İki karar vardır;ya penaltı çalarsın ya da Burak seni aldatmıştır sarı kart gösterirsin.Hakem ikisini de yapamıyor.Rüştü itiraz ettiği için sarı kart gösteriyor,yanına gitmişken bir de Burak itiraz ediyor şuna da vereyim bi tane diyor :ehe
Trabzon'da şampiyonluk havası görülmüyor pek.İstek ve arzu hiç yok.Galibiyet golü de pozisyon olmadan gerçekleşti,büyük şanstı.Trabzonlular bile maç berabere bitti derken gol geldi.
Sanırım şampiyonu Fenerbahçe'nin performansı belirleyecek...
 
greenmile

greenmile

Üye
Öncelikle hakem iki takım açısından da kötüydü hatta rezil bir maç yönetti diye bilirim.Giray'ın daha maçın başında İsmail'e yapmış oldu faul net kırmızı kart ayrıca beşiktaş'ın verilmeyen 1 penaltısı var ancak Burak'ın pozisyonu da penaltıydı.


Beşiktaş'ın yenmesini isterdim ancak olmadı kayserinin de puan kaybettiği bir haftada mutlak kazanmaları gerekiyordu.Avrupa'ya çıkış kapısı olarak kupayı görüyorlarsa eğer bu beşiktaş antep'i geçemez bunu söyliyeyim
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Maçı hakkı beraberlikti ...
Hakemleri eleştiren , Trabzonspor yönetimi şimdi konuşsun bakalım ...
Buz gibi gol , net penaltı , net kırmızı kart verilmedi ...
Ve maçı kazanıyorsun bunlar neticesinde . Diyecek birşey yok herhalde ..!
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
Beşiktaş kırk yılın başı bize lazımdı onuda yapamadı :D
 
'Davut

'Davut

Üye
Zaten Trabonsporûn alaçağını biliyordum...Beşiktaşın Gücü yetmez Trabzonsporu yenmeyi...:hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt