Beşiktaş: 0 G.Birliği OFTAŞ: 1

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dreamnoble

dreamnoble

Üye
    Konu Sahibi
Beşiktaş: 0 G.Birliği OFTAŞ: 1
Turkcell Süper Lig'in 30. haftasında İnönü Stadı'nda seyircisiz oynanan maçta Beşiktaş, Gençlerbirliği OFTAŞ Spor'a 1-0 mağlup oldu. Maçın tek golü 56. dakikada Kadir'den geldi.

BEŞİKTAŞ: Hakan, Ali Tandoğan, Gökhan, Gordon, İbrahim Üzülmez, Mehmet Yozgatlı, Serdar Özkan, İbrahim Toraman, Aydın, Nobre, Holosko
GENÇLERBİRLİĞİ OFTAŞ SPOR: Recep, Orhan, Giray, İlhan, Petkoviç, Serkan, Kadir, Olgay, Sandro, Murat Kalkan, Ali

Ve karşılaşma başlıyor... Her iki takıma da başarılar diliyoruz...
Siyah beyazlılar bu karşılaşmada, seyircisinden yoksun olarak mücadele ediyor.
Oftaş sağ kanattan ortaladı, savunması topu uzaklaştırıyor...
Gençlerbirliği OFTAŞ Spor, Anadolu takımları arasında deplasmanda en çok puan toplayan takım. ise bu sezon sahasında oynadığı maçlarda 30 puan toplamayı başardı.
İbrahim Üzülmez sol kanattan ortaladı, Oftaş savunması topu uzaklaştırmayı başarıyor.
Sağ kanatta topla buluşan Holosko, Petkoviç'ten topu kurtardı ama kendisini kurtaramayınca tehlike başlamadan bitti.
Holosko bir kez daha sağ kanatta topla buluştu ama bu kez de Giray araya girdi ve topu taca gönderdi.
Serkan Atak sağ kanattan yaklaşık 50 metrelik bir deparla rakip yarı alana hareketlendi. Fakat Aydın'ın faulü ile yerde kalınca hakem faul düdüğünü çaldı. Bu arada ceza alanına kullanılan ortaya Orhan kafayı vurdu, top auta çıktı.
Karşılaşmanın 15. dakikası... , Nobre ile ilk pozisyonuna giriyor... Ceza alanına yapılan ortaya Nobre yatarak vurdu. Top, kaleci Recep'te kaldı.
Oooo.... Mehmet Yozgatlı ceza alanının dışından çok sert bir şut çıkardı. Kaleci Recep bu güzel şutu aynı güzellikte kurtardı.
Bu arada maçın 17. dakikasında Serdar Özkan, kendisini aldatmaya yönelik hareket yaptığı gerekçesiyle sarı kart gördü.
Mehmet Yozgatlı'nın vuruşunu kaleci Recep karşılaşdı. Bu pozisyonun devamında Oftaş'tan Petkoviç, sol kanattan yaklaşık 60 metre top sürerek ceza alanına girdi. Petkoviç'in ortasını savunması kornere attı.
Ooo... Holosko sağ çaprazdan Oftaş kalesini yokladı. Bu sert ve etkili şut az farkla yandan auta çıktı.
Maçın 23. dakikası oynanıyor. Karşılaşmada henüz gol sesi yok...
Gençlerbirliği Oftaş, kısa paslarla ceza alanına girmek istedi ama savunma buna izin vermedi.
Siyah beyazlılarda Matias Delgado maça yedek kulübesinde başladı. Maçın bu skorla sürmesi halinde Teknik Direktör , Arjantinli oyuncuyu sahaya sürebilir.
yarı kalesine doğru havadan atılan topu Gordon, kalecisi Hakan'a kazandırdı.
Ali Tandoğan'ın sağdan ortasını kaleci Recep çıkıyor ve alıyor.
Petkoviç'in sol kanattan Ali Bayraktar'a attığı top için ofsayt bayrağı kalktı.
Karşılaşmada 35 dakika geride kalıyor. Her iki takımdan da henüz gol sesi çıkmadı.
Sandro rakiplerini bir bir geçerek ceza alanının hemen dışından çok sert bir şut çıkardı. Gordon'a çarpan top uzaklaştı.
İlk yarıda 2 dakikalık uzatma işaret edildi.
Ve karşılaşmada ilk yarı sona erdi. 0-0 Gençlerbirliği OFTAŞ Spor
Maçın ikinci yarısı başladı... Bakalım bu sessizlik bitecek mi?
Her iki takım da maça hızlı başladı. Serdar Özkan'ın sağdan ortasını kaleci Recep aldı.
Bu arada Mehmet Yozgatlı'nın sağdan ortasına, Nobre ceza alanında döndü ve vurdu. Top az farkla üstten auta gitti.
Maçta 53. dakika... Golsüz eşitlik sürüyor.
Beşktaş korner vuruşu kullandı. Nobre'nin ceza sahasında yaptığı kafa vuruşu auta çıktı.
Goooooooooooooooollllllllllllllllllllll gooolllll goooolllll 0-1 G.Birliği OFTAŞ
Karşılaşmanın 56. dakikasında Sandro'nun yaptığı ortaya, Kadir Bekmezci ceza alanında vurdu ve takımını 1-0 öne geçirdi.
'ta bir oyuncu değişikliği oldu. Maçın 58. dakikasında Mehmet Yozgatlı çıktı, yerine Delgado girdi.
inanılmaz bir gol karçırıyor... Nobre topu boş kaleye gönderemedi. Aydın'ın soldan ortasında top, kaleci Recep'i geçti ve Nobre'nin önünde kaldı. Fakat Nobre'den önce Oftaş defası topu uzaklaştırmayı başardı.
Siyah beyazlılar, Oftaş kalesine organize gelmeye çalışıyor. Fakat Oftaş, 'ı bu ataklarda kontra ataklarda yakalayarak çok tehlikeli pozisyonlara giriyor..
Ali Tandoğan sağ kanattan ortaladı. Nobre'nin kafa vuruşunda top, Recep'te kaldı.
Sandro ceza alanına girerken topu Gordon'a kaptırdı.
Delgado, ceza alanı dışından Oftaş kalesini yokladı. Top yandan auta çıktı.
Serdar Özkan sağ çaprazdan Oftaş ceza alanına girdiği sırada yerde kaldı. Bu pozisyonda Beşiktaşlı futbolcuların ve Sinan Engin'in penaltı itirazları oldu ama hakem Kamil Abitoğlu devam dedi.
Karşılaşmada 75. dakika oynanıyor. Gençlerbirliği OFTAŞ Spor'un 1-0'lık üstünlüğü sürüyor.
Sandro sol kanattan ceza alanına girdi. Bu tehlikeli pozisyonda Sandro ortasını yapmak istedi ama Gordon topu kornere çelmeyi başardı.
'ta Holosko 79. dakikada saha kenarına geldi. Genç golcü Batuhan oyunda...
Batuhan'ın indirdiği topa ceza alanı çizgisinden Nobre çok sert vurdu. Top üstten auta çıktı.
Maçta 90. dakika oynanıyor. Karşılaşmanın 4. hakemi 4 dakikalık bir duraklama işaret etti...
Ve karşılaşmada son düdük çalıyor... 0-1 Gençlerbirliği OFTAŞ Spor
 


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Beşiktaş zaten şampiyonluğu zihinsel olarak kafasından atmış durumdaydı.Şampiyonluğun en büyük adayıyız diyen beşiktaşın son durumu çok kötü. Artık senenin hesaplarını yapacaklardır..Geçmiş olsun beşiktaşlılara.Gençlerbirliği oftaş oyun tarzınını düzenini bozmadan (Çok koşarak mücadele ederek) oynadı ve sonucunda kazandılar..Onlarıda tebrik ediyorum.

Geriye 2 takım kaldı birisi FENERBAHCE diğeri ise Galatasaray..Bakalım son gülen kim olacak..
 
POWER

POWER

Üye
Havlu attık işte!
Demirören senden nefret ediyorum!!!
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Yıldırım Demirören + Sinan Engin Beşiktaş ayrılmadıkları sürece kusura bakmayın ama Beşiktaşdan birşey olmaz..Kurtuluş yolu budur..Ve hangi akla uygun transfer yapıyorLar..Bu kafa yapıları değişmelidir aksi takdirde bu beşiktaş asla değişmez...

Düşünün Ricardinho gibi oyuncuyu harcayan bir ekip için ne denilebilir.
 
delrico

delrico

Emekli Yönetici
asla havlu atmadık lige serdar özkanın oynamamsı lazımdı ya aa:agla bugun mahvetti oyunu hakemde ayrıca macı katletti ben bole bı hakem daha gormedım:@
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Beşiktaş Lige Havlu atmadı sadece şampiyonluğa havlu attı...Asıl hedef herhalde uefa olur. Hakemlik doğru dürüst bir pozisyon bile yoktu..Hakem çok rahat bir maç yönetti. Tatsız tutsuz maçda hakeme iş düşmedi.Gerçekten maçı izlerken sıkıldım şahsi görüşüm.
 
canturgay

canturgay

Üye
şampiyonluk şansı %0 a yakın demiştim...:)
 
1980ece

1980ece

Üye
beşiktaş uefa'ya bile zor gider
 
FerreT

FerreT

Üye
hakem gayet iyiydi maçı canlı izledim amatör maçtan farkı yoktu zaten sivas maçından farksız bi maç izledim..

Gerçekten çok kötü bi maç izledim.. :ss
 
BOZKURT

BOZKURT

Emekli Yönetici
sağlık olsun takımımızın arkasındayız
 
arslansem

arslansem

Üye
Beşiktaş the nakavt :)
Yönetim değişmedikçe şampiyon olacaklarını sanmıyorum
Ertuğrul Sağlam da gitmek üzere oysa ne kaliteli bi hocaydı Kayseri'de...:utan
 
Leo_Labrador

Leo_Labrador

Üye
uefa ya gıdebılırse gene ıyı bence:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
1
Görüntüleme
616
TARİHÇİ
DiaBLoS
Cevap
0
Görüntüleme
612
DiaBLoS
DiaBLoS
Cevap
0
Görüntüleme
473
DiaBLoS
Kingmortall
Cevap
0
Görüntüleme
603
Kingmortall


Üst Alt