khrm355
Üye
Benim uzaylı araştırmam çok ilginç
Evet iyi günler ben Gökay Aydın
size hemen bir olayımı yazayım
Dağdaki arazimizde 2 karavan filan koyduk süper bir yer oldu gece ilk kalacağımdan seviniyordum ama domuzlardan korkuyordum karavanın içindede bir pencere var gece ordan bakarken korkuyorum uzaylı gelcek diye işte hayal gücü
google görsellerde o çıkan yan yan uzaylılar beni hep korkutmuştur bilgisayar bile oynayamıyorum arkamdan gelir diye bir kaç kere yokluyorum tmm konuya geçiyim
o gece uyku girmedi gözüme telefonla oynamaya başladım seradan bir ses geldi hemen pencereye baktım bir ışık vardı baban sandım babamında öyle bir ışığı vardı sonra zıpladığını gördüm seranın üstüne çıktı ay ışığıyla daha çok belli oluyordu geometrikdi bunu görünce kamerayla çekecektim telefonu aldım gitmiş hemen uyumaya baktım hem bir yandan orka korka uyudum sabah babama anlattım şaşırmadı ve bu olaydan sonra araştırmaya başladım roswel olayını filan resimleri görünce tüylerim ürperdi şimdi bana deli demeyin uzaylıları mayalılara bağlaştırdım maya duvarlarından geometrik adamlar filan benim olayıma çok benziyordu ve takvim sonucu kıyamet kopacak diyorlar bence yanlış zanten yanlış o tarihte uzaylılar gelebirmi diye düşündüm zaten mayalılar çok akıllı insanlar konuşmuş orabilirler en son araştırmamda area 51 hakkında oldu amerika 3 trilyonunu silaha harcadı ama 1 tirilyonu normal silah 2 tirilyonu bilinmiyor area 51 gözlemcileri ışın silahından ışın kılıcına deneme prototiflerini göördük diye iddea ediyorlar bilmiyom amerika bu olayı sır olarak bıraktı bu silahların yani aşırı teknolojik silahlar bir nedeni olabilir
araştırmam buraya kadar yeni bir araştırma olursa eklerim
size hemen bir olayımı yazayım
Dağdaki arazimizde 2 karavan filan koyduk süper bir yer oldu gece ilk kalacağımdan seviniyordum ama domuzlardan korkuyordum karavanın içindede bir pencere var gece ordan bakarken korkuyorum uzaylı gelcek diye işte hayal gücü
google görsellerde o çıkan yan yan uzaylılar beni hep korkutmuştur bilgisayar bile oynayamıyorum arkamdan gelir diye bir kaç kere yokluyorum tmm konuya geçiyim o gece uyku girmedi gözüme telefonla oynamaya başladım seradan bir ses geldi hemen pencereye baktım bir ışık vardı baban sandım babamında öyle bir ışığı vardı sonra zıpladığını gördüm seranın üstüne çıktı ay ışığıyla daha çok belli oluyordu geometrikdi bunu görünce kamerayla çekecektim telefonu aldım gitmiş hemen uyumaya baktım hem bir yandan orka korka uyudum sabah babama anlattım şaşırmadı ve bu olaydan sonra araştırmaya başladım roswel olayını filan resimleri görünce tüylerim ürperdi şimdi bana deli demeyin uzaylıları mayalılara bağlaştırdım maya duvarlarından geometrik adamlar filan benim olayıma çok benziyordu ve takvim sonucu kıyamet kopacak diyorlar bence yanlış zanten yanlış o tarihte uzaylılar gelebirmi diye düşündüm zaten mayalılar çok akıllı insanlar konuşmuş orabilirler en son araştırmamda area 51 hakkında oldu amerika 3 trilyonunu silaha harcadı ama 1 tirilyonu normal silah 2 tirilyonu bilinmiyor area 51 gözlemcileri ışın silahından ışın kılıcına deneme prototiflerini göördük diye iddea ediyorlar bilmiyom amerika bu olayı sır olarak bıraktı bu silahların yani aşırı teknolojik silahlar bir nedeni olabilir
araştırmam buraya kadar yeni bir araştırma olursa eklerim

