Godfather
Üye
Benim telefon bulunamadı.(Gasp)(Savcılık)
http://www.maxicep.com/konu-disi/gaspa-ugradim-telefonumu-aldilar-298813.html Evet gaspa uğramıştım
2-3 Hafta önce savcılığa gittim
İmei ye baktılar en son benim hat takılmış..
Bu durumda bir şey bulunamadı.. Savcı takipte oluruz dediya hey yavrum hey
Bu telefon bulunmaaazzzzz
Bir telefoncuya gidip sattılar büyük bir ihtimal 
2-3 Hafta önce savcılığa gittim
İmei ye baktılar en son benim hat takılmış..
Bu durumda bir şey bulunamadı.. Savcı takipte oluruz dediya hey yavrum hey
Bu telefon bulunmaaazzzzz
Bir telefoncuya gidip sattılar büyük bir ihtimal 



