tanisalimTanımıyorum![]()
ozele geltanisalim![]()
yeni uye olabilirim ama azda olsa cewrevyaptimDaha yeni üye olmuşsun seni tanımamız için forumda biraz daha aktiflik göstermen lazım.
Mesela beni de kimse tanımaz burlarda![]()
Seni tanıyanlar prof. diye tanıyor.Daha yeni üye olmuşsun seni tanımamız için forumda biraz daha aktiflik göstermen lazım.
Mesela beni de kimse tanımaz burlarda![]()

Seni tanıyanlar prof. diye tanıyor.![]()
yok prof degilim.ama ogrenme asamasindayim 

Tipik bir örnekyok prof degilim.ama ogrenme asamasindayim
![]()


Yanlış anlama vakalarıyla ünlüdür.
Tipik bir örnek
İyi bir kardeşimizdir.![]()
![]()
abi sen deme ee yetti.manisaliyiz abi olsun o kdrYanlış anlama vakalarıyla ünlüdür.
Tipik bir örnek
İyi bir kardeşimizdir.![]()
![]()

Yanlış anlama vakalarıyla ünlüsün.yok prof degilim.ama ogrenme asamasindayim
![]()
Sana demedim. Mehmet Kahraman'a dedim. 
herseyimi.biliyonSeni symbiancı tanırım.![]()
Seni tanıyanlar prof. diye tanıyor.![]()
Yanlış anlama vakalarıyla ünlüsün.Sana demedim. Mehmet Kahraman'a dedim.
![]()

Yarışmacı arkadaşlara başarılar...Herkes yaziyor bakam ben nasil birimisim...
@safak
Izmirde okuyorum...
Yasim 17
Amacim sitenin efsanelerine girmek
Symbian bolumunde adimi cokca gorebilirsiniz.
Symbian candir geri patlican [emoji14]
O zaman biraz daha dikkat et gezerkenetanımıyorum
Symbşanda hiç görmedim adını![]()
