Beni niye kimse takmiyor?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

androidbook

Üye
    Konu Sahibi
Beni niye kimse takmiyor?
yeniyim diyemi? :(
 


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Fake diye :ehe
 

androidbook

Üye
    Konu Sahibi
yeni actim hesabi ne fake ya ilk defa hesap actim o ayin uyesi mevzusunu diyorsan oda uye olmadan once dolasmistim baktim buralara falan konu acmada ise daha birsey bilmiom di mi yani
 
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
Ben anlamadım bişey. Tercüme edebilirmi biri :D ? :D
 
-Emre

-Emre

Üye
Beni de kimse takmiyo sorun deil ya salla
 

androidbook

Üye
    Konu Sahibi
o zaman kimse kimseyi takmiyor.d
 

gangnam_stayla

Kapalı Hesap
:sirit:

- - - Eklendi - - -

benide :sirit:

- - - Eklendi - - -

:cay:
 
MeLih_061

MeLih_061

Üye
Zamanlaaa
 
anılbaran

anılbaran

Üye
Nereye ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt