Gereksizlerde takılan başta ordaki muhabbetin ciddiyetini kıvıramamış bi' arkadaş.Eni Vici Vokkeyle araları iyi gördüğüm kadarıyla Allah bozmasın.Çok absürd bi' kişiliği var söylemlerinde ciddi mi yoksa işin gırgırında mı olduğunu anlamıyorum.Herneyse iyi forumlar.