Öncelikle şu resimle anlatacaklarımı ifade ediyorum
2. olarak pınar ablamız benim tanıdığım kadarıyla net, dürüst , birisi. Onun dışında zaten bitek dansını biliyorum onuda yukarıda ifade ettim Benden bukadar.
İnanılmaz sabırsız olduğunu yazmış fakat bence oldukça sabırlı biri..
Görevli olduğu bölüm konu dışı bölümü olunca.. İnsanlarla uğraşmak orta yolu bulmak zor.. Allah sabır versin
masum bir kız diyemem bence fazlaca şeytani düşüncede bir yapıya sahip yani sağ gösterirken sol vurması olağan bir durum.
pek çok konuda fikirlerimin zaten örtüştüğü biri burada açıklamak istemediğim düşüncelerimde mevcut onunla ilgili ancak dengesiz bir tarafının olduğuna da şüphe yok