Beni nasıl bilirsiniz ?? :))

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Beni nasıl bilirsiniz ?? :))
mad eagle'den esinlenerek cevaplarınızı bekliyorum
 

iyavuzoz

Üye
çok güzel bir avatarı var

yardım sever

iyi
 

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Vuu Teşekkürler
 
Çok iyi niyetli
herkes ile iyi geçinen
Yardımsever
cep telefonu almadan danışıklacak kişi
Iyi Insan tabirinin eş anlamlısı
MasteLaa.
 

doctorrr

Üye
Kardişim... Yani o kadar, gerisini yazamam yetmez bana burası onu ona anlatmaya kalksam roman olur çıkar
 
...

Sende istiyor bilinmek verejek 20 dolar

%80 kdv indirimi sadece senin için fatihciğim peşin fiyatına 12 taksit
 
Tepkiler: doctorrr
Öz kardeşim gibi gördüğüm, sabaha kadar sohbet etsem sıkılmayacağım, hayallerinin peşinden koşan, gayet çalışkan ve zeki, türkçedeki bütün övgü içerikli kelimeleri buraya sıralamam gereken, şuana kadar tek yamuğunu görmediğim ve bu söylediklerimin 2 katını benim için düşündüğünü bildiğim(), harika bir insan evladı.
 
Şimdi yorum atcam aboneliklerde hep karışcak ya şimdi bütün üyeler açcak bölümü kapatcaklar hee benim konuda söylediğim gibi adamın dibisin
 

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ediyorum bu konuyu da öylesine açtım hepinizin yorumları benim için ayrı ayrı değer taşıyor yani muhammed abim den yunus ve mad eagle'nin yorumuna kadar Emma,Orhan da var tabi İbrahim de MrTech tabii ki sizi seviyorum bunu da bilin
 
Tepkiler: doctorrr
çok şey diyebilirim ama dışardayım uzun uzun yazamam kısaca;adamın dibi,adamın karekökü
 
Tepkiler: MasteLaa
Gördüğüm en tatlı dilli, hassas, canayakın, iyi kalpli, bir çok güzellikle dolu, biricik forumda tanıdığım tek Fatih, benim için çok ayrı şeyler ifade eden manevi kardeşim
 
Tepkiler: MasteLaa
İyi niyetli karşılık beklemeden karşısındakinin iyiliği isteyen biri attığı pmlerden biliyorum
 
Tepkiler: MasteLaa

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
çok şey diyebilirim ama dışardayım uzun uzun yazamam kısaca;adamın dibi,adamın karekökü
Sen de öylesin seni herkes biliyor bilmeyenin tanıması lazım
Gördüğüm en tatlı dilli, hassas, canayakın, iyi kalpli, bir çok güzellikle dolu, biricik forumda tanıdığım tek Fatih, benim için çok ayrı şeyler ifade eden manevi kardeşim
Cansın senin yerin de bende ayrıdır
İyi niyetli karşılık beklemeden karşısındakinin iyiliği isteyen biri attığı pmlerden biliyorum
Teşekkürler aynısı sana da geçerli bir çok üyenin bence örnek alması gereken birisin ki bu kanıtlanmış ayın üyesi rütbesi ile
 
Tepkiler: Mad EagLe

-efşan

Üye
Bir dost desem dosttan öte,
Kardeş desem üzer beni kelâmım.
Her ne kadar üç günlük ise de hayatım,
Cansın sen candan öte..
 
Tepkiler: MasteLaa

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
Kelimeler yetersiz kalacağından fazla uzatmayacağım. Kaliteli sohbeti ve bilgisiyle harika insan
 
Tepkiler: MasteLaa
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...