Sen daha yenisin. Biraz takıl beni o zaman tanırsın.tanımam![]()

Teşekkürler Kadir abi.Bu aralar aktif olan ve öğrenci olan saygılı seviyeli bir kardeşimdir![]()
![]()



Sen daha yenisin. Biraz takıl beni o zaman tanırsın.
Teşekkürler Kadir abi.![]()

Tokat'lı mısın?hiç şüphem yok hemşerim

TeşekkürlerAvatarına bakılırsa biraz samuray, bi yabancı bana göre Yabancı ama böyle bi konu açtığına göre iyisindir.![]()

Bende Tokat/Turhalevet tokat/merkez
TeşekkürlerAndroid uygulama paylaşan bir üyeçok resmi oldu.
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çok teşekkür ederim kardeşim.gerçekten tuttuğum adamlardansıniyi olmasan valla yorum yapmam.

Çok teşekkür ederim kardeşim.O kim la? 10 numara bir arkadaştır kendisi.

Teşekkürleriyi biliriz![]()

Teşekkürler.Biraz İddacı Ama İyi İyi![]()

