_gfb_
Üye
DiaBLoS™;1628214' Alıntı:Çok ama çok teşekkür ederim![]()
yanlış yere yazdığım için sana gerekli açıklamayı yapmama rağmen içim rahat etmedii özür dilerimm
( kusura bakmaa telafi edicem canım... --------------- Ekleme ---------------
Gerçekten merak ediliyor...
Umarım kıymetli değerli biridir senin için...
