Bendeki Şansa Bak Talihsiz Hikayem :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

aahmeeet77

Üye
    Konu Sahibi
Bendeki Şansa Bak Talihsiz Hikayem :D
Vodafone tl almaya gittim gecenin 12 sinde, cepnet paketi yapıcaktım sırf warcraft oynayabilmek için.Gittim alt bayiye.Bu ayki telsiz kullanım ücretini de düşünüp 2 lira fazla aldım yani 9 lira aldım paket 7 lira telsiz kullanım 1.21 .Eve geldim bir de ne göreyim "Degerli abonemiz krediniz bitmiştir..." interneti açık unutmuşum tl yüklendiği gibi internet kullanılmış 1 mb için 7,79 tl ödemişim.Bii de düşünmüştüm evden çıkmadan interneti kapatmayı ama dalmışım açık kalmış o da.Artık ne desem bilmiyorum.Allah beni mi sınıyo :D şeytan mı beni oyaladı :D siz karar verin.Bu arada sizin de benimki gibi hüzün dolu hikayeleriniz varsa yoruma yazın çekinmeyin.Hepimiz kardeşiz :/ :D
 


_RYUK_

_RYUK_

Üye
bende internetim var sanıyordum bir oyun indirdim 4 kusur liram gitti :)
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
c6-01 Teli ilk aldıgımda İlk defa böyle bir teli kullandıgım için nereye girsem tel nete Bağlandı tl gitti Komple vodafoneden neti kapattırdım sonra :d:
 

aahmeeet77

Üye
    Konu Sahibi
:D aynen ilk zamanlar öyleydi 5800 kullanırken neye tıklasam kısayol :D internet tuzağı hepsi amerikanın oyunları :D
 

zdsen

Üye
yıllardır cep net kullanıyorum ve tl leri peşin yüklerim nasıl olduğsa haziran ayında benimde başıma geldi o ay tam 30 tl yükledim umudumu kesmiştim ağustosta mesaj geli müşteri memnuniyet ile başlayan bir mesaj 20 tl mi geri yüklediler sağolsunlar
 
emrekekil

emrekekil

Üye
bende cepnet yapmak için 10 tl yüklemiştim telefoncudan çıktım 15-20 metre sonra mesaj geldi bende kontor tüklendiği için hemen cepneti yapim dedim birde ne görim gelen mesaj da kullanım tutarı 9 tl yazmazmı sonra aklıma geldi sms paketi iptal etmeyi unutmuşum
 
ismail

ismail

Üye
benim sinirime giden şey her formattan sonra 40 kuruş kesmeleri :(
 
huseyinkeske

huseyinkeske

Üye
benimde geçen facebook paketim olduğu halde 7.73 tl aldılar 1 mb kullanıma bende mi sorun var vodafonda mı
 
esokmen

esokmen

Üye
Sms paketim olmasina ragmen 4 lira gitti tam aradim boyle boyle dedim oade ettiler 3 gun sonra
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt