aahmeeet77
Üye
Bendeki Şansa Bak Talihsiz Hikayem :D
Vodafone tl almaya gittim gecenin 12 sinde, cepnet paketi yapıcaktım sırf warcraft oynayabilmek için.Gittim alt bayiye.Bu ayki telsiz kullanım ücretini de düşünüp 2 lira fazla aldım yani 9 lira aldım paket 7 lira telsiz kullanım 1.21 .Eve geldim bir de ne göreyim "Degerli abonemiz krediniz bitmiştir..." interneti açık unutmuşum tl yüklendiği gibi internet kullanılmış 1 mb için 7,79 tl ödemişim.Bii de düşünmüştüm evden çıkmadan interneti kapatmayı ama dalmışım açık kalmış o da.Artık ne desem bilmiyorum.Allah beni mi sınıyo
şeytan mı beni oyaladı
siz karar verin.Bu arada sizin de benimki gibi hüzün dolu hikayeleriniz varsa yoruma yazın çekinmeyin.Hepimiz kardeşiz :/ 
şeytan mı beni oyaladı
siz karar verin.Bu arada sizin de benimki gibi hüzün dolu hikayeleriniz varsa yoruma yazın çekinmeyin.Hepimiz kardeşiz :/ 





