KralBaykus
Üye
Bence Sitedeki Büyk Eksiklik..
Bence Sitede Açtığımız bir konuyu başkası cevap yazarsa ya da senin cevap yazdığın bir konuya başkası birşey yazarsa [[ bu SaNa Bir cevap ta olabilir]] Haberimizin Olması gerekmiyor mu .? Mesela Bu Dediğim Durumda Bildirimlere bildirim Gelse İyi Olurdu ....
Saygılar
Saygılar



