Bence Sitedeki Büyk Eksiklik..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
KralBaykus

KralBaykus

Üye
    Konu Sahibi
Bence Sitedeki Büyk Eksiklik..
Bence Sitede Açtığımız bir konuyu başkası cevap yazarsa ya da senin cevap yazdığın bir konuya başkası birşey yazarsa [[ bu SaNa Bir cevap ta olabilir]] Haberimizin Olması gerekmiyor mu .? Mesela Bu Dediğim Durumda Bildirimlere bildirim Gelse İyi Olurdu ....

Saygılar :)
 


ALPARS™

ALPARS™

Üye
abone ol seçeneği var:)
Haberdar olmak istediğin konunun üst kısımda bulunan seçeneklerden ''Bu konuya abone ol'' seçeneğini kullanabilirsin.
 
KralBaykus

KralBaykus

Üye
    Konu Sahibi
Evet aslında olabilirde Her konuda abone ol a mı tıklıcaz :D
 
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
aboneliğe tıkladığımızda bildirimler e postaya gelmiyomu ?ayrıca mobilde abone ol yok :agla:
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Her konu için 'abone ol' seçeneğini tıklamanıza gerek yok.

http://www.maxicep.com/profil/secenekler/

Bu sayfadaki abonelik ayarlarından tercihinizi yaparsanız, cevap yazdığınız her konuya otomatik olarak abone olursunuz.
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Şeref'
kpln04

kpln04

Üye
biri bizden alıntı yaparak cevap vermişse bildirim gelmesi daha iyi olur şu üye senden alıntı yaptı gibi ayrıca bi konuya işey yazıyoruz sonra nolduğunu anlamadan 5-6 sayfa oluyor o konu
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak

Burak

Üye
evet volkan arkadaşımızın dediği gibi birisi mesajımızdan alıntı yaptıgı zaman bize bildirim gelse çok güzel olur.
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Bildirim delisi olursunuz arkadaşlar bu şekilde..Zaten alıntılanma potansiyeli olan bir mesajın farkında olur ara ara girer bakarsınız.Bence gereksiz.
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Şeref' ve Necmati
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Dedim be
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Şeref'
Consul9

Consul9

Üye
ya gidin zaten beğen butonu falan var bide bildirim gelirse siteyi maxebook diye değiştirelim:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: ' KalendeR '
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
abone olda maxicepe bildirim olarak gelmesini saglayan bi secenek varmi varsa hangisi
 
KralBaykus

KralBaykus

Üye
    Konu Sahibi
Tamam Arkadaşlar Teşekkürler. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt