nadir_89
Üye
zor bişey değil arkadaşlar sadece miniusb kısmı çok küçük lehim yapmak zor oluyor ama yapılmayacak bişey değil bende yaptım çalışıyor ama tabiki orjinalini bulursam ucuza satın alacam
----------Eklendi @ 12:23:34 ---------- Yazıldı @ 12:21:49 ----------
ben maraşta biyerde buldum 40 tl dedi 10cm kabloya 40 tl verecek kadar kafayı yemedim daha
----------Eklendi @ 12:26:13 ---------- Yazıldı @ 12:23:34 ----------
tabi orjinali iyi ama nokia nın cinsliği 10 cm kablo hepsi n8 dışındaki cihazlardada verseydi ne olurdu ?
orjinal kablonun diğerlerinden hiçbir farkı yok teorik olarak içinde cip falanda yok öyle bişeye gerekte yok ama orjinal diye 40 tl ye iteklemeye çalışan telefoncular var
çakmasınıda bulamadım maraşta mecburen kendim yaptım normal çalışıyor ama görsel olarak pek iyi görünmüyor oyüzden 20 tl ye falan bulursam burda alırım
----------Eklendi @ 12:23:34 ---------- Yazıldı @ 12:21:49 ----------
En fazla 20 lira eder otg .
ben maraşta biyerde buldum 40 tl dedi 10cm kabloya 40 tl verecek kadar kafayı yemedim daha

----------Eklendi @ 12:26:13 ---------- Yazıldı @ 12:23:34 ----------
Orjinal olan hep en iyisidir.
tabi orjinali iyi ama nokia nın cinsliği 10 cm kablo hepsi n8 dışındaki cihazlardada verseydi ne olurdu ?
orjinal kablonun diğerlerinden hiçbir farkı yok teorik olarak içinde cip falanda yok öyle bişeye gerekte yok ama orjinal diye 40 tl ye iteklemeye çalışan telefoncular var
çakmasınıda bulamadım maraşta mecburen kendim yaptım normal çalışıyor ama görsel olarak pek iyi görünmüyor oyüzden 20 tl ye falan bulursam burda alırım
