ben uyelıgımı ıptal etmek ıstıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

ceyda_ceren

Üye
    Konu Sahibi
ben uyelıgımı ıptal etmek ıstıyorum
ben uyelıgımı ıptal etmek istıyorum nasıl yapılır bılmem bana yardımcı olcak arkadaslar vamı?????:bilmem:
 


canturgay

canturgay

Üye
sebepp..
iptal ettirmene gerek yok
beğenmediysen siteye bi daha uğramazsın olu.biter.:oke:
 

omayra

Üye
La havleeeeee
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
iptal etcen de nolcak hic girme daha iyi sanki bundan daha iyi bir forum bullacaksın
 
sonbela

sonbela

Üye
Ban Denen Bir Şey Var Yönetiyle İrtibata Gec İllaki İptal Ettirecegim Diyorsan Fakat Üye Olmuşsun Yine İşini Gorecek Birsey Cıkar Bu Forumda Merak Etme sen Bence Boşuna Gereksiz İptal ettirmen Konuyuda Acman Sacma Pmle Yöneticilere Başvurabilirdin
 
mservank

mservank

Üye
Bence de iptal edeceğine girme en iyisi ama illa gitmek isterim dersen güle güle .:)
 
Altun.

Altun.

Üye
iyide 1 mesajatmışın o da üyeliğimi iptal ettirmek istyrum diye kardeşim iptal ettircen neden uye oldum töbe töbe. bi daha uğramassın olur biter merak etme senin gibi çok war uye olupda girmeyen
 
FerreT

FerreT

Üye
Herhalde bu ilk ve son cevabı olur :)
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
girmessin birdaha olur biter tok illa iptal ettirecem dersen. site hakkında bölmünde gerekli acıklama var. yada direk yöneticilere pm at
 
ouSahin

ouSahin

Üye
Üyeligini adminlerimize pm atarak kapatırabilirsin....


 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Bence başka bir arkadaşın üyeliğidir bu..İlk mesajında böyle bir konu açmak çok fazla düşündürücü..Ayrıca forumdan ayrılmak istiyorsanız direk adminlere pm atıp sorununuzu giderebilirsiniz? Konu açmanın faydası nedir.
 

ceyda_ceren

Üye
    Konu Sahibi
bu benım dusuncem kımseyı ılgılendırmez:@
 

omayra

Üye
Bizi ilgilendirmezse, adminlere pm at. Buraya yazınca hasbelkader bizi de ilgilendiriyor :)
 
ouSahin

ouSahin

Üye
pm olayı aklına gelmemiş olabilir bilmiyorda olabilir...Sadece yardım istemiş ve üyeligini kapattırmak istemiş

Kendi bilir :) Bize sadece arkadaşımızı bilgilendirmek kalıyor :)

iyi forumlar:)
 
mservank

mservank

Üye
Evet abartmaya gerek yok özel nedeni olabilir .Oğuzun da dediği gibi sadece bilgilendirmek yeterli.:oke:
 
kurt bey

kurt bey

Üye
bunu bike polimik malzemesi yaptık ya helal bize :ehe
 


Üst Alt