Ben Nasıl Bi Manyağım?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ben Nasıl Bi Manyağım?
Pes oynarken başımın ağrısını hissetmiyorum.
Moralim bozukken,canım sıkkınken,üzgünken her şeyi unutuyorum
 
    Konu Sahibi
Harbiden öyle ama ha Mesela bu gün dışardan geldim başım çok ağırıyordu hemen açtım pesi bi buçuk saat oynadım şuan gayet iyiyim
 
Tepkiler: Joker
PES oynamıyorum. O oyundan nefret ediyorum. Teşekkürler
 
Tepkiler: TheMadness

iyavuzoz

Üye
PES oynarken kafanı pese verdiğin için başındaki baş ağrısı bölmeleri senin başının ağrıdığını hissettirmeye pes ediyolar

- - - Eklendi - - -

kafan dağılıyor ondan
 
    Konu Sahibi
"Başındaki baş ağrısı bölmeleri"
 

Oğuzhan

Üye
Abdi ibrahim der ki doktorculuk oynamayin pes oynayin la bas agrisini geciriyo bebeler
 

ismail

Üye
bi ora bi bura napıyonuz la git gelle
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...