Ben Moobe Markalı Android Tablet Aldım Android 2.2 Yüklü.Güncelleme İmkanı Var mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

blackcemre

Üye
    Konu Sahibi
Ben Moobe Markalı Android Tablet Aldım Android 2.2 Yüklü.Güncelleme İmkanı Var mı?
Ben Moobe Markalı Android Tablet Aldım Android 2.2 Yüklü.Güncelleme İmkanı Var mı?Güncellenirse nasıl güncellenir androidi yeni kullanıyoru symbian kullanıcısıyım pek fazla android anlamıyorum. Yardım!!!!!!
 


Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
ben en az android 2.3 güncellenebilir diye biliyorum ama ona illaki rom yaparlar
 
lazye

lazye

Üye
yazılım güncelle diye bişey yok mu ayarlarda bi bak isteren :ehe
 
Peocawe

Peocawe

Üye
modeli ne? ayrıca mobee'yi tercih etmekle büyük bir hata yapmışsın be kardeşim. :/ bende de var T1200 modeli evde yatıyor öylece. Garanti desen bi halt ettiği yok, kalite desen 10 üzerinden 1... 1-2 ay evvel ki googleandroid tablet yarışması birincisi oldum ve reedPAD3 Lite aldım fiyatları aynı ve neredeyse 4 katı daha güzel. Birde mobee güncelleme konusunda çok vasat.
 

blackcemre

Üye
    Konu Sahibi
Rom ne Android 4.0 veya başka sürüme hangi programdan yükleyebililrim banada promosyon olarak geldi.
 

burakc1907

Üye
Mobee tam bir saçmalık ürünü 200 Tlye babam heves etmiş almış android 1.6 kullanıyor fakat 2.2 yazıyor
Google play store desen kullanamıyorum.
En dandik oyunlarda kasma tavan yapıyor.
wifi çekiyormu çekmiyormu belirsiz.
şarjı desen 30 dk gidiyor.
güncellemede yok diye biliyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt