Ben geldim, Hoşgeldim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ben geldim, Hoşgeldim
Selam arkadaşlar, Forumunuzu uzun zamandır izliyorum çok hareketli bir forum. Aranızda bana da yer var mı =)))
 
Tepkiler: tragedie ve Tuba.Erva

-efşan

Üye
hoşgeldin de dostum keşke konuyu buraya açmasaydın yanlış yerde ama olsun yenisin daha yöneticiler düzeltir
tekrar HOŞGELDİN
 
yok dogru yere acmıs karıstırdın galıba
hosgeldın kardesım
 
Tepkiler: Esen_Rüzgar

-efşan

Üye
özür dilerim yaa sınavdan çıktım yaa kafam allak bullak
 

minoo

Üye
Hoş geldin arkadaşım aramıza
 

pelın_

hos geldınn
 

DiaBLoS

Admin
Hoşgeldiniz ... de neden eli boşgeldiniz . Oldu mu şimdi .
Keyifli forumlar .
 
    Konu Sahibi
Hoşbuldum arkadaşlar =)
Fikirlerimi getirdim ama ikramda bulunamıyorum ne yazık ki
 

tragedie

Emekli Yönetici
Aramıza hoş geldin Kullanıcı Adın güzelmiş
 
Tepkiler: Esen_Rüzgar

Necmati

Üye
Hoşgeldin Şehirdaş
 
Tepkiler: Esen_Rüzgar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...