Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
belleyi kurdum:) ama bi sorum var
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mehmet Yrky
Üye
Konu Sahibi
belleyi kurdum:) ama bi sorum var
muhteşem bi yazılım.. Yalnız mesaj bildirimi yok widget larda. Yada ben bulamadım heralde.
wade_flash.3
Üye
hayir dostum bildirim widgeti yok. Nokia symbian Belle'de bildirim olayını android'de oldugu gibi üstten çekerek gösterimi yapmıs. Bence bu şekilde gayet hoş.
Mehmet Yrky
Üye
Konu Sahibi
o üstten inen menü hoş evet. Ama bildirim olsaymis iyi olurmuş gibi geldi bana. Neyse bunada şükür
SilentOne
Üye
bellede bildirimler widgeti yokmu pff
bebe_ruhi
Üye
belleyi s3 ten iyi kilan sey nedir gereklimi yani upgrade olayi