belleyi kurdum:) ama bi sorum var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mehmet Yrky

Mehmet Yrky

Üye
    Konu Sahibi
belleyi kurdum:) ama bi sorum var
muhteşem bi yazılım.. Yalnız mesaj bildirimi yok widget larda. Yada ben bulamadım heralde.
 


wade_flash.3

wade_flash.3

Üye
hayir dostum bildirim widgeti yok. Nokia symbian Belle'de bildirim olayını android'de oldugu gibi üstten çekerek gösterimi yapmıs. Bence bu şekilde gayet hoş. :)
 
Mehmet Yrky

Mehmet Yrky

Üye
    Konu Sahibi
o üstten inen menü hoş evet. Ama bildirim olsaymis iyi olurmuş gibi geldi bana. Neyse bunada şükür:)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
bellede bildirimler widgeti yokmu pff:D
 
bebe_ruhi

bebe_ruhi

Üye
belleyi s3 ten iyi kilan sey nedir gereklimi yani upgrade olayi
 
n000k

n000k

Üye
belleyi s3 ten iyi kilan sey nedir gereklimi yani upgrade olayi
???? belle zaten S^3!! başka ne bekliyonuzki? belle güncelleme demek tıpkı anna gibi. yoksa belle yükleyince tel S^3 lükten çıkmıyor yani..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt