BeLLe Yeni WidgetLer (.Sis)

bu verdiğiniz widget ler sadece hackli yazılımlara mı kuruluyor ?
 
ya su widget lere nokianin onem vermesi lazim
 

Re13eL

Üye
ben bu widgetleri yükledim ama telefonu kapatıp aömama gerek kalmadı direk görünüyolar
 
Tepkiler: OzGuRKnowN
slm,bende yükledim widgetsleri telefonu kapatip actim iyi hersey güzeldi 1-2 dakika sonra telefonda donmalar basladi neyse dedim yeniden kapatip actim 2-3 dk sonra telefon tüm kitlendi kaldi bende yüklediklerimi silmek zorunda kaldim.
 
    Konu Sahibi
slm,bende yükledim widgetsleri telefonu kapatip actim iyi hersey güzeldi 1-2 dakika sonra telefonda donmalar basladi neyse dedim yeniden kapatip actim 2-3 dk sonra telefon tüm kitlendi kaldi bende yüklediklerimi silmek zorunda kaldim.

Bu Widgetlerden olduğuna eminmisin? Yanlış ßirşey yapmış olmayasın..
 

metyuu

Üye
Bende öyle donma olmadı normal çalışıyor ama gözlemlediğime göre hava durumu widgeti biraz kasıyor gibi makineyi
 
Tepkiler: OzGuRKnowN
    Konu Sahibi
valla bilmiyorum arkadas dedigin gibi yaptim böyle durumla karsilastim ,yoksa widgetler baya bir hosuma gitmisdi.

ama ßir çok kişi bunları kullanıyor Donma vs yok. Acaba sistemde kurulu bir programla falan mı çakıştı diyeceğim tam emin değilim. C7Ye kuran ve kullanan arkadaşlarda var..
 
Mesela ben C7 kuran ve kullanan arkadaşlardan birisiyim gayette stabil çalışıyor telin ayrı bi havası oldu
 
Tepkiler: OzGuRKnowN

metyuu

Üye
özgür kardeşim VPN Açık /kapalı widgeti hangisi ve ne işe yarıyor. bende görünmedi bu widget
 

metyuu

Üye
tamam kardeşim sağol zaten bu kadar widget yeter telefonumuz widget cenneti oldu sayenizde
 
Tepkiler: OzGuRKnowN
slm,özgürknown kardes ben simdi telefonda olmayan widgetleri yükleyecem bas sayfada yazdigin dosyayi silmeye yinede mecbur muyum bilgilendirirsen sevinirim.
 
ben hicbirsey silmeden hicbisey yapmadan bende olmayan yani yenileri yukledim hepsi calisiyo bi sorun yok
 
peki bende niye sorun cikariyor ya anlamadim gitti
 

Suyaka

Üye
Gereçlerden biri, ( Henüz hangisi olduğunu tespit edemedim ) Telefonu yeniden başlattığımda 'Gereç yüklenirken kritik bir hata oluştu ve kaldırıldı!' uyarısı almama sebep oldu ve ana ekran komple eski ayarlarına geri döndü. Tüm gereçler silinmiş, standart hâline. Bilginize.
 
ben her uygulama da telefonla uyumlu dgl hatası alıyorum:S kuruyorum ama sonuc merak ıcerısındeyımmm
 
    Konu Sahibi
slm,özgürknown kardes ben simdi telefonda olmayan widgetleri yükleyecem bas sayfada yazdigin dosyayi silmeye yinede mecbur muyum bilgilendirirsen sevinirim.

peki bende niye sorun cikariyor ya anlamadim gitti

Mecbur değilsin. N gibi Sorun çıkarıyor..


Kritik Hatayı Bahsi geçen klasörü sildiysen ßir seferlik alırsın Widgetlerle alakalı değil.

ben her uygulama da telefonla uyumlu dgl hatası alıyorum:S kuruyorum ama sonuc merak ıcerısındeyımmm

Widgetler çalışıyormu ?