Telefonum c6-01 benim telefonda internette ya da ovi store'dan bir şey indirirken telefonda biraz zorlanınca hemen kendiliğinden kapanıyor bunun problemi nedir çözümü nedir acaba??
win 8 ole birşey olucaksa bn win 8 e geçmem çok hırpalayom pc yi ve zewk alıyom bunda en son laptopta 150 dereceyi gordum pc 4 saat açılmadı![]()
kesin oluyodur
inceleme videosunu izledim kusursuz olmuş​bundan sonraki tercihim kesinlikle android olacak zaten symbian'ın hantallığından sorunlarından gına geldi artık..

