Belle Uygulamalar Kapanıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
realdreamss

realdreamss

Üye
    Konu Sahibi
Belle Uygulamalar Kapanıyor
Telefonum c6-01 benim telefonda internette ya da ovi store'dan bir şey indirirken telefonda biraz zorlanınca hemen kendiliğinden kapanıyor bunun problemi nedir çözümü nedir acaba??
 


catdog136

catdog136

Üye
arada benim c7yede oluyordu, rami doldurunca yapıyor sanırım. arka plandaki çalışan uygulamaları silince düzelmişti bende, siz de deneyin isterseniz..
 
any0ne

any0ne

Üye
Telefonum c6-01 benim telefonda internette ya da ovi store'dan bir şey indirirken telefonda biraz zorlanınca hemen kendiliğinden kapanıyor bunun problemi nedir çözümü nedir acaba??

Bilmişlik taslar gibi olmasın ama şöyle bir benzetme yapalım mesela bilgisayara fazla yüklenince otomatik kendini resetler veya fan çalışmayınca bios öterya. Sanırım telefonun işlemcisinde sorun var fazla yüklenme yapıyor telefona,işlemciye zarar gelmesin diye kapatıyor olabilir veya güncellemeyi tekrar yap derim. Tabi bence bu.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Belle'nin aldığı bir güvenlik önlemi olabilir. Rami zorlayıp sorun çıkarmaması için. Windows 8 dede buna benzer özellik gelecekti bilgisayarlara.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
win 8 ole birşey olucaksa bn win 8 e geçmem çok hırpalayom pc yi ve zewk alıyom bunda en son laptopta 150 dereceyi gordum pc 4 saat açılmadı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: FlaxLy
realdreamss

realdreamss

Üye
    Konu Sahibi
peki rami boşaltmayı nasıl yapabilirim
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
mesajları sıl işlem kaydını oldukca kısa tut 1 veya 10 gün olsun.mesajlar ve işlem kaydı ramı yordudugu icın reset atabılır dene derım
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Ramblow programını indir temizle arkadaşlara katılıyorum fazla yüklenirsen tele ramde yer kalmaz eger resetlemezse ram yanar
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
Veya mağazadan app stop programını yükle.arka planda çalışan uygulamaları kapatmak için güzel bir uygulama.telefonu da yormuyor
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
arkadaslar bildiginiz gibi nerdeyse hepimiz telefonlarımızı 24saat kapatmadan kullanıyoruz böyle olunca da ram aldıgı bilgiyi telefon yeniden baslatıncaya kadar saklıyor aslında iki üç günde bir restart yapılsa ram kendi kendini rahatlatıyor zaten önemli olan açılışta otomatik baslayan uygulamaları kapatmak tabiki ve msjlar fazla yer kaplamasada ram için onların hepsi bir pro gibi gözükür ve hepsini okumaya çalışır sürekli kullanıma hazır tutmak için
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
dediğin gibi fazla kb oluşturmaz ama ram'a verdigi yük önemli
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
​merak ettiğim konu androidli cihazlarda da böyle problemler oluyor mu acaba..kapanıp açılma vs gibi
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
kesin oluyodur
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
win 8 ole birşey olucaksa bn win 8 e geçmem çok hırpalayom pc yi ve zewk alıyom bunda en son laptopta 150 dereceyi gordum pc 4 saat açılmadı :)

150 derece mi :S ohaa işlemci yanmış olmalı 80-90 dan sonra reset atması gerekir zaten ayarını kapatmadıysan

ramblow ile arada bi temizle dostum rami ;)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
inşallah öyledir
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
​bundan sonraki tercihim kesinlikle android olacak zaten symbian'ın hantallığından sorunlarından gına geldi artık..
 

Hakan Ay

Üye
Symbian bana android ten daha hızlı ve daha kullanışlı geldi.Sonra telefonlarınızı aramayın.
 

byozin

Üye
arkadaşlar c7 ' de RAM e nereden bakabilirim,yani ram in nekadar dolu , nekadar boş oldunu nasıl öğrenebilirim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt