belle şubatta kesin geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

savas82tr

Üye
    Konu Sahibi
belle şubatta kesin geliyor


08-02-2012
 


omer.1310

omer.1310

Üye
inş tüm dünyayla aynı anda çıkar...
 
yutkun

yutkun

Üye
inşallah gelir
 
A.S.P.A.V.A.

A.S.P.A.V.A.

Üye
ciddi olamazsın...
 
Febris

Febris

Üye
arapça bile çıksa yüklücem artık fena merak ettım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
8 Şubat 2012 diyor adresini verdiğin sitede. İnşallah doğrudur, hayırlısı olsun bakalım :)
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
vay işte güzel bir haber =) hadi bakalım hayrlısı bu nerenin sitesi usta ?
 
Febris

Febris

Üye
bide
tüm diller aynı anda çıkacak sanırım..
 
aleranol

aleranol

Üye
inşallah ya çok iyi olur şu kokulu fandroidçilere karşı :D
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
​vietnam ama rm-601 ler için 8 şubat gibi görünüyor..inş rm-718 de aynı tarihte olur
 
otostopçu

otostopçu

Üye
Rm-596 ilk gelmiycekmiydi ya (üstün ırk :))
 
relling

relling

Üye
Gelsinde nasıl gelirse gelsin C6-01İ üvey evlat yerine koydular resmen hepsine cakma belle çıktı bi c6-01e çıkmadı
 
SilentOne

SilentOne

Üye
gelsnde kurtulak ya
 
mission01

mission01

Üye
zaten gelsin annasını belleyecem daha sağlam olsun:D
 
SilentOne

SilentOne

Üye
:))))
 

ssuu18

Üye
inş bize 1 ay sonra gelmez hatırlarsanız anna en son bize geldi
 

oguzhakan

Üye
mart sonu geliyor nokia türkiyeden bana gelen mesaj boşa şubatta gelecek diye beklemeyin
 
uruno

uruno

Üye
nokia tr nin bu konular hakkında bilgisi olduğunu zanetmiyorum.Onlarda bizden öğreniyor.
Bu konu kilit lütfen.
 
cimbom04

cimbom04

Üye
bu güncelleme telefona ne katkısı olur sonuçta sistem aynı telefonu dahamı güçlendirecek yoksa şuanki n8 ze belle yüklense ne değişecek arkadaşlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt