belle şubatta kesin geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
temennimız marta kadar sarkmamasi ama nokia da hiç pozitif bir bilgi vermiyor hep kaçamak.sarkarsa da sasirmam
 


MertcaN9

MertcaN9

Üye
http://www.maxicep.com/symbian-3-ge...eler-oldu-hakkinda-tum-yorumlar-d-558231.html

Arkadaşlar linkteki konudan devam edin bunların hepsi orada konuşuldu ve konuşuluyor zaten lütfen
bu konu kilitlenebilirmi.

bi kere kilitlenmesi gerken başlık o arkadaşım konu nerelere vardı orda haberin var mı senin modluk taslamayı bırak da habere odaklan. sitede o kadar dandik belle haberinden çok daha bir sağlam link veren oldu sonunda bu sonuçta orjinal nokianın sitesi bilgiçlik taslama rica ederim :nono:
 
uruno

uruno

Üye
seni seni yazdım Mod olunca hepinizi yakacam:ehe
Tamam tamam kızmayın konu açık kalabilir :)
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL ve MertcaN9
tempestshine

tempestshine

Üye
Ne kadarr mutlu oldum anlatamam :dry:
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
seni seni yazdım Mod olunca hepinizi yakacam:ehe
Tamam tamam kızmayın konu açık kalabilir :)

yarışalım o zaman önce kim olursa o kazanır :d: aman dostum boşver beyaz bayrak barışşş :bira:
 

Dostnametr

Üye
nokia tr nin bu konular hakkında bilgisi olduğunu zanetmiyorum.Onlarda bizden öğreniyor.
Bu konu kilit lütfen.

her konuya kilit yazmana ne gerek var ? Istemedigin konuya girmezsin olur biter konular sizin isteginize goremi acilip kapanacak.

Istemeyen carpiya basar
 
  • Beğen
Tepkiler: DenizhaNq
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt