fbliaksu
Üye
belle sorunu çözecek babayiğit aranıyo.
arkadaşlar ben belle ye geçtiğim den beri çektiğim 10 mesajdan 4 u giden kutusuna gönderiliyo direk göndermiyo. Anna da böyle birşey yoktu belle ye geçtikten sonra oldu. Şebeke olduğu halde şebeke yokmuş gibi göndermiyo mesajı erteliyo ışte 5 dakika sonra gönderilmek üzere giden kutuşuna atıyo . Bu sorunu Nasıl çözebilirim. Şimdiden teşekkürlep.
