belle sorunu çözecek babayiğit aranıyo.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
fbliaksu

fbliaksu

Üye
    Konu Sahibi
belle sorunu çözecek babayiğit aranıyo.
arkadaşlar ben belle ye geçtiğim den beri çektiğim 10 mesajdan 4 u giden kutusuna gönderiliyo direk göndermiyo. Anna da böyle birşey yoktu belle ye geçtikten sonra oldu. Şebeke olduğu halde şebeke yokmuş gibi göndermiyo mesajı erteliyo ışte 5 dakika sonra gönderilmek üzere giden kutuşuna atıyo . Bu sorunu Nasıl çözebilirim. Şimdiden teşekkürlep.
 


ahmetyilmazas4

ahmetyilmazas4

Üye
bu sorunu kimse çözemedi Bendede aynı sorun var
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Şebek modunuz çift moddaysa Gsm'alıp denermisiniz.
 
fbliaksu

fbliaksu

Üye
    Konu Sahibi
peki bu erteleme süresini değiştirme yokmu mesela 1 saniye yapsak çözülür sanki
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
peki bu erteleme süresini değiştirme yokmu mesela 1 saniye yapsak çözülür sanki

Size dediğim ayarı denerseniz sorununuz geçebilir sanırım.Süreli mesaj ayarlarında saniye yapıldığını sanmıyorum.
 
fbliaksu

fbliaksu

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler Sağolasın
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
microsoft apps yüklediysen sil
 
fbliaksu

fbliaksu

Üye
    Konu Sahibi
ne alâkasi varki microsof apps la onu anlayamadım da pardon
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Bunun hakkında çok konu açıldı ben sürekli mobilim görüyorum mikrosoft yükleyenler hep bu sorunla karşılaşmış silince düzeltiklerini söylemiş biraz araştırırsan bulabilirsin
 
fbliaksu

fbliaksu

Üye
    Konu Sahibi
Sağolasın teşekkür ederim o halde deneyeceğim
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Bi dene kardeş bu klasik bir sorun eski nokıalarda bile var zaten
 
seyfipasa

seyfipasa

Üye
bndede oluyordu bi ara su an geçti nasıl olduysa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt